bezdomovec jako mrtvý a volavka u dálnice.

bezdomovec jako mrtvý a volavka u dálnice.

Anotace: zastavení se

námi vyšokovaná příroda si nějak po svém existuje a ostentativně předvádí co si o nás myslí.
když v dálkovém autobusu přišpendlen k oknu se věnuju tomu světu „za”, a vidím jak v jezeře u dálnice si volavka klidně čeká na večeři nemůžu tomu ani věřit. pocit surealistického neskutečna.
a nenasytné předlouhé krabice na kolečkách žeroucích kilometry asfaltu se nikdy nedoví jak si taková volavka připravuje večeři.
a pak plzeň ustele snad ožralému bezdomovci na chodníku inflagranty s vínem v petce, jako důkaz, anebo aliby pro nás v rozpacích.
naproti klučina zabalený v molitanu s kapucí. ten molitan mi připoměl z dětství populární papírové bundy, které bylo možno nacpat do kapsy. úžasný vynález.
a já jen doufám, že ten polomrtví bezdomovec, který vám nikdy nepřistoupí na konformní existenci jakkoli mediálně vděčnou, je opravdu jen v blaženém bězvědomí. ten blbí pocit z vlastní ignorace a bezradnosti. a ani násobné aliby jindy přivolané pomoci nepomůže při představě té vděčnosti na zabití.
Autor slavekmiloslav, 16.09.2010
Přečteno 493x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň milý pisateli, ale já nějak tvé dílko nechápu, asi jsem natvrdlé....nebo nevím čím to je, ale třeba se rozjasním, kdo ví?

16.09.2010 18:11:00 | sluníčko sedmitečné

Ten poslední odstavec jsem nepobral ani napodruhý.

16.09.2010 10:22:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí