Opravdu je konec???

Opravdu je konec???

Anotace: Opravdu je konec aneb bylo,je a už nikdy nebude... ;) ;(

Je opravdu konec??? :(

Prý,že má být krásně..pche to vidím! Venku prší,nedočkavci už v sedm jdou první den do školy a mě píše kamarádka SMS „CO SI VEZMES NA SEBE?“ … Tak v těch šatech co jsem chtěla jít vážně nepůjdu,páč bych asi umrzla. Takhle ňák vypadá každý ráno než se vydám do školy, ale teď už naposledy... Naposledy si sednu do lavice,naposledy budeme štvát učitelský sbor naposledy a to opravdu naposledy se se všemi rozloučíme s plnou parádou! Už to nikdy nezažijeme znovu,všechno je naposledy... Trošku nostalgie takhle po ránu si pomyslím... A už vyrážím.... Venku opravdu prší asi i „ty nahoře“ vycítili,že to je opravdu naposledy. Když vidim moje spolužáky,je to jak kdybychom se neviděli snad sto let... a přitom to bylo jenom osm týdnů. Asi si všichni uvědomujeme co to pro nás znamená... A takhle jistě ale rychle! Utekklo celý září a my před sebou máme už jen 9 měsíců. 9 měsíců hrůzy... Poslední měsíc (červen) bude nejhorší... Borec a borkyně,poslední zvonění,poslení večeře, naše rozlučka a taky...akademie. Ano tam si všichni za těch pár měsíců stoupneme a bude KONEC.... Další září se všichi rozutečou různě po kraji a nebo po republice... A nám zbydou jenom krásný a smutný vzpomínky na dobu,kdy jsme byly ty „malý“ beztarostný dětičky... Znamená to opravdu konec našeho přátelství,zrad a prvních lásek??? …
Autor beruška96, 02.10.2010
Přečteno 395x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí