Podraz..!!

Podraz..!!

Anotace: Sklamala si mě a né jenom mě ale i rodiče a všechny okolo..

Víš co nechápu? Jak si si to mohla dovolit? Tuhle otázku si budu klást dokud mi neřekneš odpověď. Protože od nikoho jinýho odpověď dostat nemůžu. Ani rodiče ani babička ani kámošky mi odpovědět nemůžou. JENOM TY. Ale ty odpovědět nechceš odešla si z našich životů jen tak pro nic za nic .. Nezajímá tě jak se kdo cítí ale můžu ti říct, že ségra mi chybí jako květině voda. Chtěla bych se někomu vizpovídat se vším co se mi stalo ale nemůžu.. Protože tu nejsi. Trable s kámoškama a s klukama ( hlavně ) nemůžu ti říct, protože si utekla .. Seděla sem u počátače a ty odejdeš jen tak ani bez rozloučení .. Co to má za smyls , kdyby si se aspoň omluvila ale ty ne .. stojíš si pořád za svým rozhodnutím, že si udělala správně .. U nás by si se měla dobře a jak se máš u nich?? Zamilovala si se do toho kluka, do jeho rodiny a nebo do sexu?? Odpověď mi můžeš dát jenom ty .. Vždy si měla povolenu chodit za ním ale bydlet u něj?? Jo já vím jseš dospělá můžeš si dělat co chceš ale taky by si o tom mohla někomu říct .. Ostatní holky se chlubí co zažily se svými sestrami ale já nic říct nemůžu můžu jen tiše závidět, že teď nejsi u nás .. Chtěla bych se ti svěřit s tolika věcma.. Škoda že tu nejsi pro mě.......
Autor pusinka123, 07.10.2010
Přečteno 437x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí