vánoční stromek

vánoční stromek

Anotace: jezevčí postřehy

na staromák přijel na krásném a velikém kamiónu stromek vánoční. já mít trochu delší packy a držet ten obrovitý volant obrovitého náklaďáku a vjet mezi ty zděšené mrňavé lidičky... takhle se nechat unést...
a ten stromek, co je vlastně jako ten náklaďák obrovitej, zasadili do díry, že jim snad ještě poroste, nevím. jen pamatuju tu ostudu, ten děs, když ta vánoční nádhera v celé své kráse lehla na jinak konsternovaného turistu, který navíc nic netušil o bratrstvu modré packy. netušil, jak odborová organizace zlatokopů, pod které patří, jak jim zlovolně pod rouškou principiality zakázala uznat a vyplatit jejich vlastní kapesné tomu chudákovi z británie dnes trvale přivázanému na vozejk. mohl si za to, ten důvěra vánočními světýlky poblázněná, že lezl tak neznale blízko.
a nebyla to radnice, ale byl to franta, co má jenom sestru nebo bratra na té radnici, a tedy ať ten platí!
já tedy nevím, ale dobré jméno mé boudy a klid angličana, co si k nám po nohou přišel pro invalidní vozejk, by mi stál za všechny prachy.
ale nechci bejt nespravedlivej k bratrstvu modré packy, co byla pod velikým tlakem usnesení její odborové organizace zlatokopů, kterážto si brala pro změnu příklad ze sporu jistého důchodce se státní správou, ve které tento stařík požadoval mimo dokazatelnou a přiznanou újmu ještě náhradu ve výši několika set korun. tak vám ten tvrdošíjný důchodce trval na svém, až jsem mu sám držel své jezevčí packy. státní správa se náležitě profesionálně tak dlouho odvolávala, až si najala právní kancelář (!), aby důchodce důstojně porazila. důchodce to pojal přes soudní evropský dvůr a česká státní správa kupodivu po zásahu ombudsmana zaplatila i těch pár set korun.
a kolik že je ta hra nakonec stála? jsem malinkatej, a tak si nemůžu pamatovat ty těžké tisíce, co vyběhly za pár let bojů se zlovolným důchodcem tvrdošíjně si stojícím na straně principů vyrovnání. státní správa přišla asi o sedmdesát tisíc.
líbí se mi na té naší demokracii, že takovéto libůstky dnes mohou veřejně propírat.
a že prej se nic za dvacet let nezměnilo! haf!
Autor slavekmiloslav, 25.11.2010
Přečteno 460x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...navážu na koment pode mnou - nic z toho neplyne, protože komunistům sice žezlo upadlo, ale my obyvatelé jsme pořád stejní. Ale první jiskřičky naděje už po 20 letech žhnou, doufám že si je opět nepomočíme...

27.11.2010 11:23:00 | Aťan

Máš tu formu už slušně vybroušenou..
Komunisti udělali tu chybu, že si mysleli, že se nesmí do novin dostat informace o tom, jak je všechno prožraný. Jak je vidět, může to tam být a nic z toho neplyne.

26.11.2010 12:40:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí