Prognóza...

Prognóza...

Anotace: Pouze pro vědecké účely a další vzdělávání jednoho makroekonoma a klimatologa především.

Rozpustil jsem svou prosperující firmu profesionálních demonstrantů, voličů a zakázkových pochlebovačů, abych se mohl plně věnovat své původní profesi analytika alternativních ekonomických toků, veletoků, přítoků a patoků. Přesvědčil jsem (čti podplatil) několik tisíc tazatelů původně falšujících data o popularitě jistého sebejistého (na základě těch dat a mých špičkových patolízalů)politika, aby pro mne mapovali globální etendence.
Z podrobné analýzy shromážděných informcí jednoznačně vyplývá, že se v současné době věnuje obchodu s penězi přesně 99,98765 krát více lidí než před padesáti třemi lety. Jednoduchým matematickým postupem, s minimální statistickou chybou cca 2-3 dny, dospěl jsem ke zjištění, že v červnu roku 2O98 bude s penězi obchodovat již 100 procent světové populace starší dvaceti let. Stejné procento lidí mladších dvaceti let bude se profesi učit. V následujícím století se pak ono řemeslo začne dědit z otce na dceru a z matky na syna.
Transakce budou probíhat v krystalicky čistém virtuálním prostředí - superkybermeziprostoru.
Vzhledem k úrovni oslovené intelektuální elity nepředpokládám primitivní otázky typu: "A co budou jíst, když nebude kdo by zasil?"
Nicméně jednoho primitiva mezi vámi vidím, takže milý hochu: JÍST SE UŽ NEBUDE! Energie bude spekulantům dodávána přes fotofytovoltaické oděvy přímo do těla takže již nebude existovat primitivní co? Nevíš? Přece primitivní trávicí systém a popelnice. Ani peníze již ve své materiální podobě nebudou. Kdo by je tiskl, že.
Vše bude probíhat mezi důmyslně propojenými účty virtuálních samosprávných bank.
A nyní vážení, šup na program TV Z1.
Dnešní heslo zní: V PRÁCI ÚSPĚCH NEVĚZÍ - OBCHODUJME S PENĚZI!
Autor Mario de Janiero, 12.12.2010
Přečteno 442x
Tipy 7
Poslední tipující: zenge, jita.1965, ziriant
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

St... jsou marný
světy virtuální
když padne síť
zbude jen řiť

14.12.2010 17:25:00 | zenge

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí