dnešní Sen

dnešní Sen

Anotace: Trocha Freuda a trocha vášně. špetka Burroughse.

Zdál se mi sen o tobě.
Oprýskané toalety. industriální roury. oprýskané zrezivělé mřížky. My dva. ty v černých sametových šatech. Pozvedla jsi je a koukala ti z pod nich vybroušená čičinka, jo říkala sis o to ! popadl jsem tě a položil na záchodovou mísu na záda. měla jsi povystrčený klín k nebesům. Pustil jsem se do díla, byla jsi fajnově zvlhlá, lízal, sál a strkal dovnitř jazyčisko. V kalhotách se začala hromadit pulzující semenná energie, žlukle horoucí se tlačila po kolejích cévek penisu jako tlačící bíla zubní pasta v nevymačkané tubě. pronikám, hluboká penetrace. neřekla jsi ani ň. byla jsi skvěle disciplinovaná na tom nejzapomenutějším místě mého podvědomí. Vozila ses jako princezna se sklony v nymfomanii. Dlouhé a jemné pohyby zasunujícího ztvrdlého penisu narážejícího do tvé konějšivě hřejicé poševní stěny v útrobách sladce mladičké vagínky. Po chvilce nastala záplava krémové polevy a zalila ti tvé rozpálené lůno, tvé roucho hřejivé. Bylo tekoucí po těch všech záhybech, a slušilo ti to nejvíce. Vstali jsme a upravili se. Všude chodilo plno lidí. a ty jsi šla spokojená ze záchodu se mnou ruku v ruce a nevyčůůraná. No to byl sen. Trochu extrémní, ale moc se mi líbil.
Autor Happyyz, 19.12.2010
Přečteno 677x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

chtěl jsem to odtipovat už díky anotaci, ale toho Burroughse tam nějak ne a ne vidět- snad jen, že to bylo nezvykle otevřený. A jinak mi to vůbec nepřipadalo jako sen. Ale co já vim co se lidem zdá. :-)

20.12.2010 19:56:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí