(Ne)šlápni na to!

(Ne)šlápni na to!

Anotace: Tragikomedie ze šuplíku...ironie a postesknutí..? No posuďte sami. Šťastný nový rok.

Je to věc spojující lidi možná po celém světě. Věc, která se děje milionům lidí každou chvíli. Věc, která každý den děsí každého z nás.

Znáte to dost možná taky, jdete si uprostřed slunečného jarního odpoledne po ulici, opojeni krásným dnem rozdáváte úsměvy na všechny strany a najednou šlus…

Nebo naopak pospícháte hnáni povinností v podobě řekněme pracovního pohovoru a do pochodu vám bubnují dešťové kapky, jste celí nervózní, déšť neustává a vy nestíháte koukat, kam šlapete. A pak to přijde…

Šlápli jste do hovínka, že?
Ano, tahle věc dokáže člověku opravdu znepříjemnit den. V tu chvíli by jedinec choleričtějšího charakteru (ve vší úctě ke zvířatům i k jejich ochráncům) nejradši nakopl psíčka jdoucího zrovna zvesela okolo nebo ho upekl a jeho majiteli následně násilím narval do chřtánu. Aby si to pamatoval pro příště! Ale co když zrovna tenhle člověk po svém pejsánkovi svědomitě uklízí každý bobeček, který jeho chlupatý miláček vyloučí?
Seděla jsem onehda s kamarádkou v jednom pražském parku a opodál běhal malý čiperný pejsek. Pak se zastavil, přímo před našimi zraky zapózoval a vykakal se na trávník. Pán sedící na vedlejší lavičce se oproti našemu očekávání zvednul, v ruce pytlík na psí exkrementy a jal se sklidit nadělení svého čtyřnohého přítelíčka. O chvíli později se s námi pejsánek skamarádil a choval se jako by byl náš. Z dálky se blížila noblesní dáma v doprovodu vlasatého blonďatého chrta. Došli až k nám a „náš“ psík s noblesním chrtem a noblesní dámou v závěsu si začali tiše prohlížet jeden druhého. Paní se na nás usmívala a my na ni, ovšem v tu chvíli se do sebe ti dva pustili. Poměr 1:5 našemu prckovi nezabránil, aby nepříteli způsobil újmu, a ten se v tu chvíli jednoduše strachy podělal. Noblesní paní beze slov pohoršeně odkráčela a noblesního blonďáka odvedla s sebou.
Přece by si dáma nešpinila ruce.

Ale až do nějakého hovínka šlápne ona, začne dost možná hystericky křičet právě na takového páníčka s psíčkem, jakým byl onen chlapík na lavičce. Nespravedlnost je zkrátka bezmezná a lidská pusa nevymáchaná.
Přečteno 569x
Tipy 4
Poslední tipující: piťura, Juan Francesco de Faro, Giuseppe_Lumík
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

proč jsi přestala psát?
je to škoda...

02.02.2021 13:37:01 | piťura

Důstojná dáma s aristokratickým afghánským chrtem se na nějaké ho... tak maximálně z vysoka vy....!

07.03.2011 23:49:00 | Juan Francesco de Faro

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí