Život na heslo

Život na heslo

Anotace: Zkouším psát fejetony, toto je jeden z prvních na téma: Život na heslo

Život na heslo
V dnešním světě přibývá stále více věci, které po nás chtějí heslo, aby fungovali. Pokud zapomenete PIN ke své kreditní kartě, nedostanete peníze, pokud si zabezpečíte počítač, musíte si heslo pamatovat, aby jste se do něj dostali, na druhou stranu, pokud ho necháte nezabezpečený, někdo se vám do něj může dostat, a smaže vám důležitá data. Ani do kanceláří úspěšných firem se dnes bez hesla nedostanete, a je jen otázku času, kdy budeme muset cvakat heslo na WC, aby se nám odklopilo prkýnko. A tak to půjde dál, až celá naše země bude zaheslovaná , a mi se bez příslušného kódu nedostaneme z domu.
Proč domorodcům stačí domečky z dřeva a rákosu, kde místo dveří mají jen díru, a mi musíme mít obrovské betonové stavby s pancéřovými dveřmi, do kterých se bez hesla nedostaneme. Na druhou stranu, kdyby se k nim dostala elektronika, třeba by na tom byli ještě hůře než mi. Museli by znát kupu hesel, která by jim akorát zabírala místo v paměti.
Ale hesla se nevyskytují jen v elektronickém světě. Slovo heslo má mnoho významů a využívá se prakticky všude. Hesla používáme i při komunikaci mezi sebou v podobě různých posunků, gest nebo předem domluvených vět, které ostatní nechápou. Také životní cíle a novoroční sliby si určujeme pomocí hesel. Znám spoustu lidí, kteří si na nový rok dají heslo, přestat kouřit, ale stejně to nedodrží. V takové případě se nic moc nestane. Ale co když jednou budeme muset potřebovat hesla, abychom vstoupili do dalšího dne.
Autor Blackborne, 22.02.2011
Přečteno 712x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Heslo na trezor se dá oblafnout za pr minut, takže to máš stejně jedno. Pokud mě někdo bude chtít vykrást, tak to udělá, třebaže ho heslo trochu zbrzdí... Krom toho já nepíšu, že nemám rád hesla. Je to pouze fejeton o tom, jak to je a jak to může být...

06.03.2011 23:13:00 | Blackborne

Kamaráde nevim co si mám o tobě myslet.. Dejme tomu že máš doma trezor, a ty v něm máš 500 000 Kč... Přišel by nějakej bastard, a ty že přímo nesnášíš hesla, tak by jsi měl trezor k prdu a on ti ho vykradnul. Myslím že by si tak chytrej potom nebyl. Btw tohle by mělo patřit do úvah ne? :)

05.03.2011 20:34:00 | mick666

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí