Přátelství

Přátelství

Anotace: Nevím úplně jistě, zda je to fejeton nebo úvaha, ale snad se vám to bude líbit a budete s mým názorem souhlasit.

Přítel. Kdo to vlastně je? Je to o mnoho více než známý, kterého pozdravíme a prohodíme pár slov a také je to více než kamarád, s kterým si rádi povídáme, ale nesvěřili bychom se mu se vším. Přítel je člověk, kterého si neskutečně vážíme, důvěřujeme mu, víme, že mu nám v jakékoliv situaci pomůže a bude nás vždy podporovat. Jak přítele poznáme? Jak říká jeden známý citát: ,,V nouzi poznáš přítele.“ A to je také pravda. Přítele většinou poznáme v nějaké těžké, pro nás neřešitelné situaci, s kterou si už nevíme rady. Někdy jsou to i lidé, o kterých bychom si to nikdy nemysleli. V nouzi čekáme, že nám pomůže náš blízký kamarád, ale někdy se můžeme mýlit, tento člověk se k nám může obrátit zády. Naopak nám může pomoci nenápadný tichý známý, který má podobný problém a v tomto člověku později najdeme skutečného přítele na život a na smrt. Teď bych tu použila další citát: ,,Přátelství násobí štěstí a na polovinu zmenšuje bolest.“ Pokud máme dobrého přítele, kterému se můžeme svěřit, můžeme se mu vyplakat na rameni, je to něco úžasného. Přítel nás utěší, obejme, bude nás konejšit a snažit se nám pomoci, což vlastně zmenšuje naši bolest, protože přítel jí sdílí s námi. Naopak pokud máme dobrou náladu, tak se o ni také rádi podělíme, zasmějeme se a skvěle se bavíme. Příteli také můžeme říct vše, nad čím přemýšlíme, něco, co bychom před někým jiným nikdy nevyslovili. To potvrzuje citát: ,,Přítel je člověk, před kterým můžeme přemýšlet nahlas.“ Pokud tedy přítele máme, měli bychom si ho vážit a samozřejmě pomáhat i jemu, abychom mu byli také tak dobrým přítelem, jako je on nám. Bohužel v dnešní době už se dobrý přítel hledá těžko. Lidé se neustále pomlouvají, závidí si, přetvařují se a ubližují si. Tudíž pokud jste jedni z těch, co mají dobrého přítele nebo několik dobrých přátel, važte si jich, dělejte pro ně vše, co je ve vašich silách a nikdy je neopouštějte.
Autor Terror.Angel, 16.05.2011
Přečteno 475x
Tipy 2
Poslední tipující: Angelly
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

úvaha, ale moc hezká ;-)

19.05.2011 11:25:00 | Vampyrella

Nebyla jsem si právě moc jistá, ale opravdu velice děkuji :]

16.05.2011 22:01:00 | Terror.Angel

Je to spíš úvaha, ale moc pěkná!!=)))

16.05.2011 21:08:00 | prostejina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí