Vážený pane poslanče,...

Vážený pane poslanče,...

Anotace: Moje slohová práce ze školy na téma: "Vážený pane poslanče,...", otevřený dopis. Můj pohled na věc.

Vážený pane poslanče,

doufám, že jste se dnes dobře vyspal. Doufám, že jste vstal a Vaše krásná sexy žena Vám připravila výbornou snídani – tipoval bych Vás na prémiovou slaninu s právě dopečenou houskou z Vaší soukromé pekárny. Vajíčko z černého kohouta Vám sehnali? Pokud ne, i tak doufám, že jste se spokojil s obyčejným vejcem a na snídani si pochutnal.
Oblékl jste se do smokingu – ten Vám překvapivě sedí, úplně jako kdyby byl ušitý na míru. Snídaně Vám asi na tolik chutnala, že jste si musel přidat – nepřežral jste se? Nejspíš ano a úplně Vás chápu, že jste nenasedl do Vašeho přepychového bouráku (jednoho z těch, co Vám stojí v garáži) a zavolal jste si osobního řidiče. Můžete se v klidu rozvalit po celé zadní sedačce, děti odvete do školy paní služebná. Úplně si Vás teď vybavuji. Musíte si povolit opasek. Nejspíš koupit nový smoking.

Účelem mého dopisu je, se Vás zeptat – proč nemám sexy krásnou ženu, ikdyž jsem atraktivnější než Vy? Proč nemám co k snídani? Kéž bych si mohl udělat řidičský průkaz. Kéž bych měl auto. Kéž bych si do něj mohl koupit benzín.
Asi protože nemám peníze. Alespoň Vám to v dnešní době můžu sdělit.

Omlouvám se Vám za mou upřímnost, ale prostě mě serete.
Děkuji za pochopení a netěším se na Vaší odpověď – prosil bych činy!

S pozdravem R. (v.r.)

V Plzni dne 23. 9. 2011

P.S.: Doufám, že jste natolik dospělý, jako já v mém věku, a vyřešíte tuto věc jinak než fackami.
Autor Jeronym., 23.09.2011
Přečteno 661x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí