Velryby všech zemí, spojte se!

Velryby všech zemí, spojte se!

Anotace: tak přidávám něco dalšího :)

Těžko říct, jestli mě tahle poznámka víc naštvala nebo ranila. Sice jsem soudná a nikdy jsem se nepokládala za modelku, ale na druhou stranu jsem si myslela, že na tom nejsem snad zas tak hrozně. Jak říká má kamarádka: Dokud máš prsa větší než pneumatiky, tak to neřeš!

Ale dnešní společnost je s prominutím k zeblití. Titulní strany časopisů jsou přecpané štíhlými a dokonalými ženami s maximálně vyretušovanými tvářemi. Kam se poděl barokní ideál krásy? Copak vrásky nejsou lidské??

Vždyť by to byla pěkná nuda, kdyby každá znás vypadala jako Heidy Clum a myslela jako Einstein. V originalitě je krása.. A já jsem ráda, že jsem originální. Jsem ráda, že nevážím 55kg i s postelí, že se nemaluju každý den a že mám pihy, které mi nikdo neretušuje.

Buďte taky originální! A spokojené samy se sebou! Někdy je to sice těžké, ale jde to. Život je moc krátký na to, abychom se trápily dietami a zoufáním nad fotkami super štíhlých žen, které za sebou mají pár plastik.

Velryby všech zemí, spojte se a dokažte světu, že stojíme za to! A že jsme krásné...Možná ne tolik z venku, ale rozhodně máme srdce na správném místě.. Dokažte světu, že v přirozenosti je krása. Však my ten "ideál krásy" jednou stejně překopeme :)
Autor Gigy, 24.09.2011
Přečteno 431x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí