Shon vánočních nákupů

Shon vánočních nákupů

Anotace: Není to nic aktuálního, ale nic podobného tu ještě nemám. Doufám. :)

Vánoce jsou svátky klidu, ale také obchodního průmyslu. Tak 14 dní, či týden před očekávaným svátkem probíhají přípravy a nákupy. Ten shon je k nevydržení-
Markety jsou vyzdobené, ale raději by si za ty peníze měli pořídit další vozíky, jelikož se zrovna na vás nedostane. Počkáte tedy před obchoďákem a když vyjde první štastlivec, který se dostal z toho blázince, do kterého se právě ženete vy, hned ho oslovíte a nabízíte mu žeton, že si od něj vozík vezmete. Jenže ten důchodce vám ale tvrdí, že v něm má 10,-Kč a nákup. Nabízíte i 20,-Kč, ale on si ten nákup musí odvézt až k autu. …. No autu…..,dá-li se tomu rezatému žigulíku tak říkat. A ta mladá paní vám ten vozík jistě ráda dá. A opravdu mile se usměje, vezme od vás žeton a vy vjíždíte do toho lidského hemžení pro obživu, se kterou se vaše rodinka bude živit celý týden.
Nejdříve zeleninu. Tedy zeleninu…… hrabete se pro oranžové cosi ve vakuu, jelikož víte, že je to poslední. Měla by to být mrkev do tchýnina bramborového salátu, ale za to vás zřejmě nepochválí.
K chladícímu boxu se prodíráte jako bojovník sumo pro máslo a se štestím v dnešním dni do jednoho spadlého šlápnete novýma kozačkama. Nenápadně to otřete té paní vedle vás o nohavici, naberete 5 balíčků a prcháte ke sladkostem. Popadnete tolik balíčků brambůrek a popcornu kolik jen dokážete, aby vám ten obtloustlejší pán, …..no obtloustlejší, konkurovat by mu mohl maximálně autobus, aby vám je nevyfoukl právě on.
Takto se lopotíte asi hodinu v obchodním domě a na řadu přichází to nejhorší - FRONTA. Od začátku uličky až ke kase a samé plné košíky. Vyposlechnete si, jak nějaký pán se může vy…… na to, že ta holka má jen tatranku a nepustí ji před sebe. A konečně, jste na řadě. Vaše věci zaberou celý pás a vaše já si říká: teď už se nemůže nic stát. Ale on se úcet 2795,-Kč nezaplatí sám, při zjištění, že ve vaší kabelce chybí peněženka.
Autor Péťa, 19.04.2006
Přečteno 801x
Tipy 2
Poslední tipující: tvoje líčko. ale můj ďolíček
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

bomba.některy hlody jsou vážně dobrý.XD

22.06.2009 17:42:00 | tvoje líčko. ale můj ďolíček

Mám radost, že Vás to (alespoň některé) pobavilo. Byl to záměr.

29.12.2006 13:10:00 | Péťa

Máš to úplně super taky jsem se zasmála :o))

28.11.2006 16:40:00 | Hylary

Hodně dobrý. Sem to četla na kompech ve škole, když sme měli volnou hodinu na fránině a všichni se na mě koukali docela divně, když sem se tam fakt docela nahlas smála těm kozačkám. :)

20.04.2006 13:26:00 | Barushca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí