Nedávno mě dostali.

Nedávno mě dostali.

Anotace: Z mého života.

Ovšem nedávno mě fakt dostali. Šel jsem se takhle v noci sprchovat, měl jsem velmi lehce popito. Pohoda — jazz. Pustil jsem si v koupelně rádio, přeladil na Vltavu / Maruška zase přelaďuje na Evropu / a poslouchám. Zůstal jsem paf. Ozývaly se takový podivný zvuky, jako když nemůžeš naladit hoboj nebo něco mezi povětrnostní poruchou a signálem k válce. Docela nepopsatelný. Znám trochu minimalismus / Eno, Philipp Glass, Štefan Mikus, náš Janota.../ a alternativu a jiný směry postmodernismu, newyorkskýho kdovícovšechnismu, takže jsem to bral jako další ukázku něčeho takovýho. V noci bývá na Vltavě “Muzika moderna”. A musím přiznat, že to bylo dost dobrý, řekl jsem si, že později z programu vypátrám autory.

Ráno k polednimu si jdu čistit zuby, pustím rádio a k mému velkému překvapení hrálo to stejný. No nebudu to prodlužovat, byla to ta porucha. Zíral jsem jak pako. No, on už Janáček razil teorii o zvucích z přírody, potažmo z těchto zvuků vzniklé hudby a pak lidské řeči. Něco na tom asi je. Bjork mě přesvědčila, že ho studovala. Muzikál Tanec v temnotách tomu nasvědčuje.
Autor weitinger, 14.06.2006
Přečteno 714x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak tohle je pěkný a navíc ze života, taky večer zkusím rádio, když nechytnu Tvá slova, aspoň můžu poslouchat stejné větné celky jako uslyšíš Ty. Taky můžou obohatit.

08.07.2006 23:29:00 | ni.va

Emo, ty musíš být se mnou v nějakém příbuzenském vztahu?

06.07.2006 09:52:00 | weitinger

Náhodou bez rádia v koupelně ani ránu. Stala jsem se na něm závislá =oP

04.07.2006 23:20:00 | EMO.LonelyGirl

A ještě víc ženský.

03.07.2006 23:06:00 | weitinger

..no jestli to nebude právě tím, že si měl popito..
to já když si přihnu, to se mě pak líbí věci..:o))
j.c.ben

03.07.2006 23:03:00 | j.c.

Ráno k polednímu :-))) no tebe mít doma, to musí mít Maruška radost ...a rádio ve sprše? ani se nedivím, že prská :-)))

03.07.2006 15:43:00 | no

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí