HUSÍ PAŠTIKA

HUSÍ PAŠTIKA

Anotace: Objev kvalitnější potraviny

Nebýt diletantského rozhodnutí vlády zákazu dovozu vajec, nebyl by jejich současný nedostatek, vedoucí k nemravnému zdražování s dominovým efektem. Tedy zdražování všeho, co vejce obsahuje a také by nedošlo k šílenství, za jaké považuji chování nosnic kde se dá, tedy především na balkonech paneláků a jen by pokračovalo rozsáhlé odhalování stále klesající kvality potravin.
Já však navzdory tomuto lavinovitému trendu jsem si zakoupil potravinu, která oproti stejnému výrobku, zakoupeného kdysi dávno, vykazovala jakýsi posun. To kdysi dávno bylo ještě v době rozvinutého socializmu, kdy dokonce v časopise Trnky-brnky, v rubrice Moravské NEJ… , byla ta „Husí paštika“ pranýřována, když z husy měla jen jednu husu namalovanou na obrázku konzery a jinak ta husí paštika neobsahovala ani husí vývar, natožpak husí játra, jak by každý nejraději očekával. Zde ale ještě musím připomenout, že paštika, pokud není označena jako játrová, játra skutečně neobsahuje.
Zakoupená konzervička od té již popisované se lišila podstatně. Na obrázku je 5 hus a tato paštika údajně obsahuje 20 % husího sádla. Nevím, zda jen obsah husího sádla opravňuje výrobce k označení „Husí paštika“. Ovšem co nejvíce u masných výrobků oceňuji, je nezbytný obsah kůžiček. Snad i husích. Víte jak nám tím výrobci posilují zdraví, zejména kloubů? I když stejně je to něco jako objemové krmivo. Pro dobytek byla nejvhodnější sekaná sláma (sečkovice). Dnes, asi z nedostatku slámy a nebo je pohodlnější, tato se nahrazuje polystyrenem. Takže až dojdou kůžičky, možná budou také nahrazeny rozemletým polystyrenem. Ještě žijeme! Dobrou chuť!
Autor RU 82, 27.03.2012
Přečteno 849x
Tipy 3
Poslední tipující: Kropydlína Škopounová, zaba.zuzla
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí