Tři světice v klubu

Tři světice v klubu

Anotace: Kamila varuje: Jít do klubu ve všední den vážně poškozuje pracovní morálku následujícího dne!

Jsme mladé. Jsme krásné. Jsme šťastné. A jsme po výplatě. Šlo se tančit! Velká akce! Protože jsme to všechno, co je uvedené na začátku, nechtěly jsme s dívkama troškařit a šlo se tančit ve všední den. Velký machry, že z klubu půjdeme rovnou do práce. Dělá mi problém vstát o víkendu dřív než v 10 a ne méně, než po 12 hodinách spánku, ve kterém vesmíru jsem si proboha mohla myslet, že pojedu nonstop práce-klub-práce?!


Měla jsem odpolední, před devátou si mě přišla vyzvednout Danča. Celé odpoledne lítala po obchoďáku a sháněla tričko. Vhodné slušivé klasické tričko, které si může vzít do klubu aniž by působila jednoduše či lacině, ale zároveň byla šmrncovní. Žádná taková trička nemají! Nakonec koupila tričko s řasením poté, co si ho již lehce hysterická zkoušela v kabince dané prodejny. Ladilo jí s botičkami na klínku v meruňkové barvě. Načančané (lehké zvýraznění očí, lesk na rty, pohodlné, ale slušivé oblečení, nafoukané, nalakované, načesané vlasy) jsme se vydaly do....deště. Účesy splihly při čekání na tramvaj, zaplavila nás husina, trošku jsme to s těmi tríčánky nevychytaly.


Bezpečně jsme se dopravily před klub Karlovy lázně, kde nás vítala Anet. Načančaná stejně jako my, s deštníkem (vlasy nesplihlé) a svým "big smile". Suverénně jsem tasila volné lístky. Díky tomu jsme si mohly dát dva panáky navíc. Podala jsem slečnám instruktáž - "Kdyby se vás ptaly, vodkaď to máme, tak z hotelu Valdštejn."
"Ježišmarjá, kde to je??"
"Na to se tě přece nebudou ptát..."


Gorily u vchodu nám prohledají kabelky, táží se, jestli nemáme pepřový sprej. Jasně, kdybychom ho měly, určitě jim to přiznáme... Gorila vybírající vstupné si do nás rýpne, že odkud máme jakože ty lístky, odpovídáme svorně na základě pokynů sdělených při instruktáži. Gorila situaci okomentuje, že "ty lístky jsou starý tak tři sta let".


O půlnoci už je plno, jsme v ráji! Heslo večera: "Co nejmíň utratit, ale nejvíc vypít," čili balit, balit, balit. Jedno pivo na rozjezd, jeden panák "na zdaví, na lásku a na léto." Bohužel chlapci se chytají na pohledy, opětují je, občas úsměv, ale že by přitančili k nám a začali komunikovat?! Ach ta emancipace...


Po druhé hodině ranní kráčíme na tramvaj. Nohy bolí i mě v keckách, natož kamarádky v podpatečkách. Pozvání nepadlo žádné, kontakty nebyly vyměněny s nikým, pětikilo v pytli, děsíme se ranního vstávání! Ani tu Lady GaGa mi pořádně nezahráli...


Pracovní nasazení po protančeném večeru: -10%.
Autor czokies, 10.08.2012
Přečteno 636x
Tipy 2
Poslední tipující: Honey_star, hanele m.
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ale včil zkoumám záhadu tvých tučných komentů tady - nepsala jsem ten svůj tučně - a ani tenhle ne - tak uvidíme

17.08.2012 16:01:34 | hanele m.

Já vidím tučně celej liter.. je v tom nějakej šotek asi.. teď to tučný není, ale jakmile to odešlu, tak to tady všechno tučný bude, včetně mě .)))

17.08.2012 16:02:42 | czokies

A já taky vidím tučně všechno.
To bude nějaká naše callcenterovská specialita, že máme dnes v práci všechno na literu tučné :-)

17.08.2012 17:41:30 | Honey_star

Jo, káplas na to. Je to Avonem!!! :D

17.08.2012 18:21:31 | czokies

já na to narazila až u tebe, to bude nějaká chyba - já umím tučně psát když chci, ale u tebe to nějak samo - ale tydle horní komenty se zatím drží

17.08.2012 16:08:12 | hanele m.

dobře se to četlo, jediná věc co bych změnila jsou tričánka já mám v uchu tričínka :o)

16.08.2012 19:32:23 | hanele m.

Tričínka? To zní divně .)) Tričánka mi jdou přes pusu líp. :)

17.08.2012 15:58:03 | czokies

no já to mám právě obráceně - dycky to bylo "tričínko" co jsem slyšela - asi to bude krajový výraz :o)

17.08.2012 15:59:56 | hanele m.

A odkud jsi? :) Já "tríčánka" vídám občas i v dívčích/dámských časopisech, ale nemá smysl o tom debatovat, stejně je to slangový výraz .)) díky za názor ;)

17.08.2012 16:01:56 | czokies

šak já se nehádám, já jen že mi to prostě neprošlo uchem, sluchovou pamětí - já su původně z Přerova ale prázdniny jsem trávila napůl v Čechách a napůl na Valachách, takže kdo ví - a včil bydlím v Brně
zaujalo mě to a hodila jsem to do gůglu - tričínka vyhrávaj 33 200 a tričánka 15 000 výsledků :o)

17.08.2012 16:06:53 | hanele m.

Já jsem taky původně z Moravy, ale teď žiju v Praze... možná je z toho moje ČJ celá zdeformovaná .))

17.08.2012 16:12:13 | czokies

já chci být taky mladá, krásná, šťastná ..... a po výplatě :-)

16.08.2012 19:03:29 | Honey_star

Však jsi, Hanďo! Máš krásný zuby a krásný vlasy (tak si je nestříhej!) :))

17.08.2012 15:57:31 | czokies

:-) ty jsi poklad..... Co si nemám stříhat, vlasy nebo zuby?

17.08.2012 17:39:57 | Honey_star

Zuby můžeš zkusit, jestli se ti to povede, máš u mě zmrzku :D

17.08.2012 18:22:20 | czokies

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí