Komár

Komár

Anotace: Prásk, bum, bác...

Ten odporný okřídlený hmyz se opovážil sednout na moji obrazovku u počítače. Naštvaně jsem se na něj podívala, uchopila jsem anglický slovník o 60 tisících heslech a chystala jsem se dát komárovi přímý zásah. Prásk. Notebook zablikal a potom se znovu rozsvítil. Ale komár nikde. Zlověstné bzučení kolem hlavy mi napovědělo, že jsem natrefila na zvláště fikaného jedince se smyslem pro hru a možná i pro humor. Bohužel pro ten černý s kapkou červené krve. A je už celkem jedno čí ta krev vlastně bude, jestli moje nebo komárova. Ten boj je v každém případě docela morbidní, hlavně pro komára. Když se mu nepodaří mě kousnout, nejspíš chcípne hlady. Ovšem, riskuje při tom život i tím, že se mi možná podaří ho trefit.

Právě si mě měří ze stropního trámu a neodvažuje se ani pohnout. Jen počkej komáre, řvu a sápu se po polštáři. Má větší zásahovou plochu. Zase minu a komár se přemístí na dveře. Bum, bác. Dvakrát a opět nic. Přemýšlím, jak na toho neřáda vyzraju. Když ho totiž nerozplácnu na zdi, přijdu o body a to se mi zrovna nechce. Ztratila bych vedení, sestra včera přesně trefila dva a stahuje můj náskok. Snaží se, mrška, úplně stejně jako ten ignorant, co teď sedí na posteli.

 

Už se ani nepamatuju, kdo tu pitomou hru vymyslel, ale já to nebyla. Děláme to už léta a skvěle se tím bavíme. Mluvím nyní o naší čtyřčlenné rodině. Ve zkratce, cílem hry je zabít za rok co nejvíce komárů a odměnou bývají mravní výsady navíc. Třeba, že vítěz nemusí týden mýt nádobí a tak.

 

Tak tedy, jak na něj, na zmetka? Koukám jak si přesedl na strop. Si o sobě taky myslí, říkám si nahlas a stavím ze stolu a ze židle provizorní lešení. Trochu se to pode mnou kinklá, ale musím ho dostat.

 

Prásk, bum, bác. "Ááááůůůů," řvu a držím se za nohu. Kolem mě jsou poházené věci a stůl je zaháknutý za židli. Tak, tak, že nespadne. Raději se sunu z postižené oblasti pryč. Otevírají se dveře a přichází máma…

 

Na účet mi přibyly další dva měsíce v nemocnici a jedna zlomená noha. Ale komára jsem dostala. Mám ho vystaveného za sklem v pokojíčku, aby všichni viděli, jak někdy může být takový komár drahý. Částka peněz, kterou jsme zaplatili za špitál je přilepená pod ním. Alespoň jsem však vyhrála tu naší komáří ligu.

Autor Kate, 23.08.2012
Přečteno 601x
Tipy 2
Poslední tipující: srozumeni, Kropydlína Škopounová
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí se mi (jen bych opravila předposlední větu-překlep a interpunkci)...***

24.08.2012 05:03:15 | srozumeni

Komáři nejsou odporní, jsou jen víc takoví... prostě sví.
Avšak - rozkošná příhodička!

23.08.2012 23:49:23 | Kropydlína Škopounová

To nemůže být pravda :D :D :D

23.08.2012 22:48:49 | lexus

no, taky že není :D :D občas si ráda vymýšlím

24.08.2012 17:34:57 | Kate

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí