Boty do rakve

Boty do rakve

Anotace: Od teď si budu všude brát dvoje boty!

Jsem pražanda. Ale jen dva roky. Chodíme do pražských klubů lovit cizince, nejlépe ty čokoládové (a není to jen kvůli mírám penisů). Leckteré kluby v našem hlavním městě mají slušné "české" ceny a příjemnou atmosféru. I přesto jsem zatoužila opět vyrazit na pravou vesnickou zábavu s panákem za dvacet pět a pivem za dvácu. A protože mě kluci z Předměřic zvali na diskotéku "Pod Lípami", týden jsem přemlouvala kamarádku Katku, abychom jely. Stálo mě to obrovské úsilí. Vylíčila jsem jí všechna plus, které vesnické zábavy nabízí, týden jsem jí chválila účes a nové outfity, skoro jsem ji ani nekomandovala, ať nepíše tomu debilovi. Vydíráním mě donutila jít s ní na diskotéku, kde hrají songy z devadesátých let, že pak teda jakože pojede se mnou pod lípy.

Obatůžkované, nenalíčené, nečesané, s lahvemi vody v ruce a zpocené jako čuňátka jsme se nechaly vyplivnout z autobusu ve zmíněné vesnici. Všude bylo podezřelé ticho, to si holky už točily vlasy na večer a kluci byli v hospodě. Abychom spláchly ulepenost a zamezily úmrtí na přehřátí, daly jsme si u babičky na zahradě rychlých sedm bazénů. Nikdo už nemusí vědět, že se jedná o oválný zahradní bazén o délce pěti metrů..

Důležitým pravidlem před večerním popíjením je promastit si žaludek! Snědly jsme proto celou večeři, kterou nám děda připravil, a to včetně omastku z masa a másla na bramborech. Dát si panáka oleje na rozjezd nám však přišlo riskantní. Nebylo by nejlepší prosedět zábavu na veřejné záchodové míse, všichni víme, jak jsou fronty na Dámy dlouhé a zabrat jedno ze dvou wc, to se prostě nedělá!
Konečně jsme přestaly vypadat jako můry, když jsme si na xicht nakreslily obličej, tunu laku na vlasy, hadříky hlavně pohodlné, na nohou balerínky, žádný podpatečky. Jako největší krásky jsme si to nakráčely do hospody, kde jsme se cestou na diskotéku zastavovali. Hlasité "Čůůůs" všem štamgastům oznámilo, že teď přišly dvě krasavice (kdyby tak věděli, kolik nás to stálo času!!)

Byl krásný vlahý večer. Letní teplo, správná atmosféra. Parket pod otevřeným nebem! Ceny alkoholu nám přišly vyloženě směšné. Jedno pivo, druhé, třetí, šesté... Pozdvižení jsme způsobily, když jsme se s Katkou několikrát vášnivě políbily. Jooo nooo, trochu jsme machrovaly. Naše opilé mozky nenapadlo nic lepšího, než že budeme děsně free a volnomyšlenkářské, a proto když začal chrsták jak z konve a všichni se šli schovat pod střechu, Kamilka s Kateřinkou samozřejmě tančily. Vůbec nám nevadilo, že jsme byly jako ty dívky ze soutěže Miss mokré tričko. V našem případě to bylo i Miss mokré kalhoty a Miss mokré spodní prádlo! Protože jsem měla v botičkách kaluž, tančila jsem bosa.

Nějakým záhadným způsobem jsme se dostaly k babičce domů a probudily se každá tam, kde jsme se měly probudit. Když jsem šla na sluníčkem zahrnutou zahradu pověsit mokré oblečení, pohled mi sjel na moje úžasné před měsícem koupené semišové balerínky z toho super barevného levného obchodu. Neměly podrážku. Podrážka odpočívala několik desítek centimetrů vedle. Protože se mi v krvi stále držela nějaká ta hladinka zbytkového alkoholu, největší hrůzu jsem měla z toho, jak dojedu zpět do Prahy, ne z toho, že boty byly evidentně papírové..

Jako největší sexina si to drandím pražskou pouličkou. Mastné kouřem páchnoucí vlasy, zbytky líčení očí ze včerejší noci, tričko, kraťasy, přeplněný bágl a na nohou dědovy sexy černé pantofle - look ala návštěvnice armády spásy!
Autor czokies, 26.08.2012
Přečteno 3402x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí