Odpadky dělaj člověka

Odpadky dělaj člověka

Anotace: Pozor na to, co vyhazujete :))

Nemám ráda povrchnost a tedy i větu "Šaty dělaj člověka". Jistěže, pokud jdete na pracovní pohovor nebo důležitou schůzku, přetrpíte jeden den v kostýmku a podpatcích, protože to společnost vyžaduje, i když jindy chodíte ve volných pláťákách a batikovaném triku. Ale posuzovat člověka jen pro to, co má na sobě nebo na hlavě nebo jak se líčí je hloupost. Jednak ve většině případů stejně po čase, kdy toho člověka lépe poznáte, zjistíte, že jste mimo, a taky je to naprosto absurdní - ať si každý nosí co chce. Moje babička mi kdysi, když jsem měla fialovo-bílé pseudodredy, řekla, že se kvůli tomu ve škole stanu černou ovcí, učitelé si na mě zasednou a budu pro ně outsiderem. Nevím, jestli moje střední škola byla natolik moderní, nebo jestli se to dnes "prostě bere", ale učitelům se to líbilo, byla jsem středem pozornosti a naopak ocenili, že vynikám z davu.

Mnohem lepší je mrknout se lidem do odpadkového koše! Protože většinu svého nynějšího života trávím jako kancelářská krysa v jedné kosmetické společnosti, košů mám v openspace kolem sebe dostatek k prozkoumání, jelikož je jeden u každého z třiceti stolů! V jednom se nachází ledabyle potrhané papírky se starou informací, kelímek od jogurtu, prázdná plastová láhev, sáček s drobečky. Tady někdo posnídal Dobrou mámu, přikusoval k tomu..mmm, co by to mohlo být, máslový croissant, a netřídí odpad. V dalším odpadníku nelézám obal od müsli tyčinky, pár papírů a obálek s křivě natištěnou adresou, čajový sáček. Slečna je na dietě, zřejmě nemocná, protože v koši vedle čajového sáčku leží jeho obal - heřmánkový proti nachlazení, blbne nám tiskárna.
Na druhé straně call centra se v koši objevuje polystyrenová krabička od jídla, obal od Snickers a Bounty, tři gumoví medvídci a všimnu si na stole ležící rozbalené čokolády. Slečna má buď menstruaci nebo extrémně žravou (je teprve 9:16 ráno a koše nám vysypávají každý večer!)

V koších se dá najít spoustu tajných informací, a tím nechci říct, že máme chodit a prohledávat staré zmačkané poznámky. V mém koši například uklízečka večer najde kousky barevného papíru a pěnové hmoty, odlepovací papírky z obálek, abyste odkryli lepivou plochu, popsané čtverečkované papíry, papírové kapesníčky, občas vypsanou fixku nebo prázdné tuby od lepidla. Co se z toho dá o mě usoudit?
Autor czokies, 05.10.2012
Přečteno 860x
Tipy 2
Poslední tipující: Písnička...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí