Podzimní bacily

Podzimní bacily

Zjistila jsem, že moje limitní tělesná teplota, při které jsem schopna běžného provozu činí 38,7 stupňů. Od rána jsem se cítila taková lehce nadnesená asi jako po dvou sklenkách bílého a bylo mi divně horko. Jenže práce nepočká. Dala jsem tedy vyprat prádlo, pověsila to již vyprané, vyndala bábovku z trouby, vyběhla s košem, uklidila kočkolit a vypucovala zaťapkané umyvadlo.
Změřila jsem teplotu naší nemocné Adélce, která odmítá ležet a místo toho zuřivě skládá jeřáb z Lega, mastí karty s barbínkou nebo už posté přestavuje vláčkodráhu. Teploměr ukazuje 38,9, "No Adu, mazej si lehnout na gauč, pustím ti pohádku. Nemůžeš takhle řádit, máš vysokou horečku."
Lehneme si spolu, koukáme na Králíky z klobouku a mezitím se změřím sama. Aháááá přístroj říká 38,7. No paráda, jsme holky nemocky.
Blíží se nám chřipkové období, moc dobře si to pamatuju z loňska. Předávali jsme si virózu v rodině od jednoho k druhému celý podzim a zimu.
Jenže musím do práce, nedá se svítit. Volám tedy dědečkovi, jestli platí dnešní hlídání.
"Boc rád bych, Hadičko, ale já jseb da ubření. Báb děsnou rýbu a horečku jako blázed. Třesu se jak ratlík a nebůžu si pobalu adi sáb uvařit čaj.Teď jseb se běril a báb 37,4 teplotu. Tak se dezlob, debůžu z dobu adi da krok."
No super, dědeček má rýmičku, musím zkusit jinou chůvu. Počkat.... slyším cvaknout zámek, manžel je doma z práce, přišel dřív. Huráá, to se vystřídáme a nemusím shánět hlídání!
Manžel ale už od předsíně dramaticky heká, vzdychá a popotahuje.
"Ahoj, jak to, že jsi už tady?" ptám se.
"Mám asi chřipku,nebo co. Bolí mě klouby, svaly,záda, hlava, mám zimnici, rýmu, kašel a furt pšíkám. Uvaříš mi čaj? Já už nemám ani sílu...."
"To víš, že jo, Zlato" usměju se a pomyslím si něco o genetice, je přesně jako jeho táta... "měřil ses?"
"Měřil, mám 36,6, jsem asi nějakej děsně podchlazenej, pšík, au, ach jo, tak to vidíš."
Uložím manžela na gauč vedle nemocné Adélky, uvařím čajíky, přikryju je až po bradu a kvapím do práce.
"Hani, počkej ještě... Podej mi sem, prosím tě, noťas a ovladač, ještě.... Děkuju." vrhne na mě vdečný, lesklý pohled.
Kroutím hlavou nad tím, že muži v naší rodině jsou bolestínští ukňouránci. Kde jsou všichni drsňáci???
Hledám chlapisko jako je Bruce Willis, takovýho co si dlouhatánskou tržnou ránu polije vodkou z ledničky, zalátá nití z domácího šitíčka a tradádá, jede se dál. Bruce určitě netrpí rymičkou, no ne?
Autor Honey_star, 08.10.2012
Přečteno 738x
Tipy 13
Poslední tipující: Ilůně, Inna M., Aťan, czokies, Kett, Písnička...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přecházení chřipky se nemusí vyplatit, jednou jsem takhle dostala z toho zápal plic a promarodila jsem pak celej měsíc. Dílko je příjemný:)

12.05.2013 13:41:48 | Inna M.

Bruce Willis má při natáčení kolem sebe štáb s mnoha asistenty a asistentkami, maskéři ho pomalují mnohačetnými tržnými ranami, které si sám fiktivně zašívá perfektním řetízkovým stehem za přispění několika deci umělého červeného barviva, nehne brvou, ani nesykne, občas přitom zastřelí pár padouchů...

jdu si lehnout, něco na mě leze... mamíííí

12.05.2013 09:55:17 | Aťan

Přeju brzké uzdravení, holky :) Kamilka má nastydlej močák a nejraději by si do kanclu dala místo židle záchodovou mísu..

08.10.2012 19:55:26 | czokies

Bruce Willis si sám odoperuje i slepé střevo.Ale věř tomu,že s rýmou by si neporadil:D ona je to fakt strašlivá choroba a nedá se s ní vůbec chodit,žít, myslet, pracovat a moc nás bolíí:)

08.10.2012 11:45:31 | kočkopes

No právě, však já vím. Taková chřipečka to není žádná legrace. Máte to moc těžké .... :-)

08.10.2012 15:04:19 | Honey_star

strašně těžké.Já to měl jen jednou a skoro jsem umřel:))

08.10.2012 15:05:00 | kočkopes

:-) tak to už jsi imunní.
Slyšela jsem, že jak to jednou proděláš, znovu už to nedostaneš, jako neštovice :-)

08.10.2012 15:09:30 | Honey_star

to doufám, podruhé bych to nepřežil.Měl jsem velký nos, kýchal jsem, všechno mě bolelo,teklo z očí a bylo to nejstrašnější co jsem zažil.Horší než mor:))

08.10.2012 15:15:12 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí