Fejeton o tom, jak kluci balí holky a holky kluky

Fejeton o tom, jak kluci balí holky a holky kluky

Anotace: Domácí slohová práce, téma viz. titulek. Prosím vás o komentáře a hodnocení, abych se mohla psychicky připravit na hodnocení češtinářky :o)

Ano. Můžeme si říct, že bez nějakého toho „balení“ by náš život neexistoval. Proč? Protože by naši ctění rodičové zůstali sami, což by znamenalo, že by zřejmě neměli potomky. Docela logické, že? Zkuste si představit, jaké to asi bylo, když byli rodiče v našem věku a podnikali nesmělé výpady do světa druhého pohlaví. Možná si pomyslíte: „To už je dávno, nemá smysl to řešit.“ Ale to pokládám za osudný omyl. Vždyť právě v tomto se skrývá podstata našeho bytí.
Nejdříve si můžeme všimnout balení v různém věku. Začíná to na základní škole – první skryté pohledy, romantická psaníčka, tajné pusinky v parku a pocit, že jste „konečně“ sbalil(a) svého idola. Může vám být úplně jedno jak, hlavně když se vám to balení zdárně povede. Občas můžeme slyšet průpovídky jako: „Ty jsi teda kus, chceš se mnou chodit?“ Možná se nad tímhle lehce pozastavíme, ale na kolena nás srazí odpověď: „Jasně, hrozně tě miluji.“ Jak prosté, že?
Pak přichází studentské lásky. První taneční, různé školní akce, je těžké nezkusit někoho „sbalit“. Možná, že se vaši rodiče seznámili právě na střední a byli jedni z mála, kterým vztah vydržel. Nebo ne? Pak jsou tady další možnosti: taneční zábavy, diskotéky, různé restaurace, kamarádi kamarádů, nějaký trapas na ulici? Z tohoto množství si už většina lidí vybere, a když ne, máme tu další příčinu vzniku vztahu – práci.
Práce vytváří v tomto směru zcela samostatnou kapitolu. Spousta lidí zde našla a stále nachází své životní partnery. Rizikem balení v práci bývá pak to, že když se vám to vymkne z rukou, budete nejspíše nadále pracovat pod silným psychickým tlakem.
Samozřejmě jsou i jiné způsoby. Například takzvaná „Láska na první pohled.“ Výmysl, nebo holá pravda? Těžko říct, výborně nám ale poslouží ke sbalení naší kořisti. Proč tohoto člověka nazývám kořistí? Nebo snad dokonce i obětí? Je to prosté. Někdy totiž nemá balená osoba jinou možnost, než se nechat sbalit. Proč? Sama nevím, ale je to tak.
Potom už přichází na řadu způsob balení zralých, až přezrálých mužů a žen. Do této oblasti bohužel moc nevidím, ale představuji si to, jako vzájemné dvoření dvou lidí, kteří už vědí, že život o samotě jim nic nedá. A proto hledají někoho, s kým by mohli smysluplně prožít zbytek života. Připadá mi to, jako situace vcelku romantická. Budoucnost mě asi ale připraví o iluze, to však budu vědět až za pár desítek let.
Řeknete si: „ Dobrá, teď jsme probrali různé způsoby balení, ale k čemu nám to je?“ No, popravdě řečeno, asi k ničemu. Alespoň v téhle době – době neviditelných sítí internetu a mobilů, která vás do sebe dokonale polapí. Jistě, v tomto kybernetickém věku je asi nemožné zůstat stranou. Na internetu je spousta seznamek, které vám partnera sbalí takřka samy. Připadá mi to, jako velmi jednoduchý způsob, jenže na druhou stranu nemůžeme vědět, koho nám ta, v podstatě neexistující, tajemná organizace vybere. Jestli to bude „ten/ta pravý/á??? Nebo jeden z řady –filů?? Trefí se imaginární síť do vašeho vkusu? Těžko říct. A stejně na vás potom zbude to hlavní – padnout si s ní/m do oka, možná pak i do náruče.
Tak mě napadá – v souvislosti s těmi sítěmi – že i balení je vlastně jen způsob, jak toho druhého zamotat do svých sítí. Můžete dokonce i spřádat myšlenky vytvořené bujnou fantazií, nebo plán pomsty, když se balení nezdaří.
Nakonec už snad jen rada na závěr: Až budete někoho balit, nezapomeňte pořádně zasukovat uzly svých sítí a lan, aby vám nemohl uprchnout.
Autor prostějanek, 14.01.2007
Přečteno 2607x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, TrissRc
ikonkaKomentáře (22)
ikonkaKomentujících (16)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bavil jsem se královsky...

12.10.2007 07:48:00 | el viento

Nikdy jsem o balení nepřemýšlel ale je to vskutku tak jak píšeš ;-)

01.07.2007 18:54:00 | mobo

hele?tak tohle je opravdu moooc dobry...výborně vystižený a žádný plky...moooc se mi to líbilo

01.06.2007 20:47:00 | galadriela

Fakt jsem se pobavila - super, škoda, že je tak málo fejetonů na školní rok.:-)

27.04.2007 21:16:00 | Rádoby zoufalá

prostějanek- Tohle se mi moc libilo, vzhledem k Tomu ze je Ti 17, moc hezky se na vec divas...asi je to krasne obdobi ... myslim ze janek opravdu nejsi.

24.04.2007 13:10:00 | carodejka

Perfektně popsané a pravdivé.
Jsem ráda, že jsem na Tebe klikla a budu se vracet.
Ahoj!

16.04.2007 15:23:00 | Judita

Hezky napsané. Jelikož jsem už ve věku "přezrálé hrušky" - výraz paní Haliny Pawlovské - mohu trochu napovědět, jak je to s balením v naší věkové kategorii z ženského pohledu. Erotika už není tak důležitá, ale o to větší důraz je kladen na intelekt. Zrovna předevčírem mne balil jeden kolega. Nechtěla jsem ho urazit neakceptováním jeho nabídky. Doporučila jsem mu přečíst všechna moje dílka zde na modrých stránkách - věděla jsem, že nečte vůbec nic. Strašně se polekal, ale neurazil se. Já mám zase na chvilku pokoj. J.

06.04.2007 19:58:00 | Juhunka

Moc pěkně napsané.
TM
PS. jo a děkuju za tak pěkné ohodnocení mého pokusu :-)

09.03.2007 15:55:00 | tm

Děkuju, moc mě to zahřálo... dostala jsem jedničku... :o)
Myslím, že každej člověk hledá někoho, s kým by mohl žít... a když zjistí, že nikdo takovej neexistuje, žije s tím, kdo je zrovna nablízku a je aspoň trošku přijatelnej...

05.03.2007 20:33:00 | prostějanek

jo holka balení je věc dost ošidná v každým věku, chlapi toužej po pohodlí , vypraným prádle a teplých večeřích a tak balej ženský. Myslej si,že jsme z toho odvázaný, ale...pravda bude někde uprostřed.
Kdo nic nedává, nebere
na každého něco jiného zabere
nálokdo si vybere...ne, ale vážně, moc se mi to líbí, co jsi za to dastala? Dala bych Ti jedničku, jenže já učím matematiku :-(

05.03.2007 20:06:00 | mamina

no Ostravak, dyž se nadychne, začne kašlat

02.02.2007 13:33:00 | PUERO

hm... nevím co je ostravský nádech...

31.01.2007 18:40:00 | prostějanek

ostravský nádech....hmm, no jestli to není z nocin, tak by to tam mělo být. (mě že chytá fantas, pche!)

31.01.2007 17:04:00 | PUERO

takže za 1. asi tě chytá fantas :o)
a za 2. brácha mi taky říkal, že je to jak vystřižený z novin.. ale kde jinde mám brát inspiraci, že... taky říkal něco ve smyslu /cituji/, že jsem "filozof jak sviňa"...

30.01.2007 16:27:00 | prostějanek

Miluju tě, choď se mnou

29.01.2007 20:53:00 | PUERO

a teď komentář....trochu to na mě působilo, jako opsané z časopisu. Ale nápad je to perfektní.

29.01.2007 20:53:00 | PUERO

Příjemně napsané, fejeton bych tomu sice neříkal, ale ve svých šestnácti máš ještě dost času naučit se svůj talent pořádně vymačkat ;) dal bych tak 40 %

29.01.2007 20:00:00 | H13p20

no tak to je dobrý:) mě se nejvíc líbil konec, jak to bylo hezky smotaný s těma sítěma imaginárníma a vlastníma, to bylo povedený.. trošku mi tam vadilo vždycky- proč? protože.. atakdál.. bylo tam moc těhle řecnickejch otázek.. ale jinak fakt povedený;-) zatim se měj, Bee.

20.01.2007 09:37:00 | Barushca

děkuju za podporu, fakt jsem dostala jedničku :o)

18.01.2007 18:12:00 | prostějanek

...1 :) Víš celou dobu jsem se jen tak usmíval...:))) Dobrý , rozesmála si mě..:)) Asi zavřu PC a půjdu ven někoho sbalit..:) Anebo to mám zkusit na Tebe? :) Já nevím, ale ten tvůj článek mě naladil tak akorád jít někoho sbalit...:) Jo fakt...:)

Tak pa. a dík za návštěvu..

17.01.2007 09:57:00 | Favi

Já bych ti dal jedničku :)

15.01.2007 17:39:00 | Judak

Nejsem si úplně jistá, jestli je to fejeton..Ale je to fakt dobrý..určitě bych se nebála to odevzdat..

15.01.2007 11:38:00 | Lady Karneval

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí