Domácí kuchyně

Domácí kuchyně

A máme tady dnešní báječný recept pro pokročilé:

Vyskočte z postele brzy - nejlépe za kuropění, neotálejte a uhánějte do okresního města pro jatýrka a slaninu.
Celej den se tomu průběžně věnujte, mixujte, dochucujte, pasírujte, hlídejte teplotky aby se to nezdrclo. Pak to hezky dejte formičky do vodní lázně a troubě o teplotě 110C péct na 45 minut.
A až budete mít tu krásnou, vlastní, domácí, vymazlenou, voňavou, poctivou, vydřenou, játrovou paštiku hotovou..... zapomeňte ji celí splavení na lince (pozor, teď to nejdůležitější, na tomto kroku si dejte zvlášť záležet).... A nechte toho zatracenýho prašivýho černýho kocoura, aby čtvrtku vašeho veledíla, přibližně v řádu nanosekund, s gustem sežral! :-).

NO, a je hotovo!
Autor Honey_star, 11.05.2013
Přečteno 609x
Tipy 8
Poslední tipující: czokies, drew, Inna M., Aťan, Lůca
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..podívej se na tu tragédii pozitivně - buď ráda, že kolem nešel bernardýn anebo podobně vyhládlý manžel :)

12.05.2013 09:40:47 | Aťan

No jo no, to je fakt, mohlo být hůř.
A bylo, navíc se ukázal ještě další aspekt a to ten, že v rodině, kde nikdo nejí játra, bylo naivní očekávat, že budou jíst játrovou paštiku. Takže se Kocour vlastně projevil jako vizionář, protože nakonec tu paštiku budu stejně jíst jen já a kočky :-)

12.05.2013 13:06:27 | Honey_star

:-))) tomu se myslím odborně říká: nedostatečný průzkum trhu :) přebytky prosím posílej na mou adresu, my sežereme všechno..

12.05.2013 13:18:04 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí