Koupě vysavaču

Koupě vysavaču

Anotace: Šla jsem si koupit nový vysavač.

Zašla jsem do renomované prodejny,kde se ke mě ihned vrhl dav prodejců a ptali se,co bych ráda.Když jsem od nich se strachem vycouvala,ujal se mě ten nejmladší a nejdravější a odvedl mě stranou.Řekla jsem mu,že chci vysavač.V mžiku mě táhl po celé prodejně a cestou mi ukazoval,co mají ve "výhodných" slevách.
Nabízel mi fény,mixéry a hnětače.Opakovala jsem,že bych ráda prohlédla ty vysavače.Řekl,že to není problém a ukázal mi vnitřek dvoumetrové lednice.
Když mě pobízel k tvorbě ledu a já odmítavě vrtěla hlavou,vzal mou ruku a dlaň nastavil pod tvořítko,aby kam měl ten led padat.Vytrhla jsem se mu a už vztekleji požádala,jestli by mě doprovodil k těm vysavačům.Napřímil se z odměřeným ksichtem,který křičel,jak moc jsem odporná,když si s ním nechci hrát u ledovačky,tedy kráčel k sekci vysavačů.
Klepal na jednotlivé krabice a hlásil ceny.Hleděla jsem na něj s výrazem "a dál?" a on s povzdychem začal jednotlivé krabice rozbalovat,přístroje vytahoval a opět se dostával do ukazovací ráže.
Tahal stroje po koberci prodejny,začínal utíkat a hrkat je po zatáčkách prodejen,strkal je do úzkých prostorů,klekal si a natahoval hadice,protože mi chtěl ukázat,že jsou príma elastické.Obracel mi vysavače bříškem vzhůru a nutil mě sáhnout si na sáček.Dovolil mi si na každý model sáhnout a společně jsme vnímali lesk nebo naopak mat jednotlivých barevných verzí.Navlékl mi háček na rameno a do ruky dal hadici a já fiktivně vysávala s vypnutým strojem přes rameno.Kolem procházející pár se po mě ohlížel,až nevybral uličku a narazil do shakerů.
Můj prodejce luskl prsty a přivolal tím dalšího prodejce,který se jal uklízet rozsypané krabice a výrobky.
Ten můj Pán strojů žádal mé vyjádření se k jednotlivým funkcím a přídavným plusům výrobků.Našla jsem jeden,který se mi líbil a ohodnotila jsem kladně jeho vlastnosti,protože mi přišlo zároveň zvhlčování vzduchu a koberců príma.
Ihned přiškočil,sehnal rozstřikovač a nalil vodu dovnitř.Spustil spršku a natočil ji na mě.Přímý zásah do očí a hrudníku mi ukázal,jak moc efektivní toto je a že to nezbytně potřebuju.Stála jsem,voda mi kapala z roztékající se řasenky a dělala mi na tvářích brázdy smazaného makeupu.Točil se okolo,stříkal do vzduchu kapičky a hrkal ze sebe "tak co tak co takcooo?"
Zmohla jsem se na jakési "ehuhuhhh",protože mi kapičky stekly do nosu a mě to lechtalo.
Myslel si,že jsem tím řekla ano a začal to kmásat ke kase a ujišťoval mě,jak budu spokojená.Já ale udělala tu největší chybu,kterou jsme jeho snahu zcela zabila.
Řekla jsem:"díky ale já se chci ještě porozhlídnout jinde"....
To jsem neměla.
V momentě ochladl,narval stroje zpět,zakopl je do sponích řad a vznešeně s výrazem "tak si teda nas... krávo" odduněl věnovat se jiným lidem.
Odtamtud na mě vrhal zlostné pohledy,až jsem měla chiť si teda koupit první vysavač,na který přijdu,jen aby jeho snaha nevzešla vniveč.
Jenže se kolem začala rojit ochranka a výrazem na svých buclatých tvářích mi dala najevo,abych se odmatud klidila a nikdy se do jejich báječné prodejny nevracela.
Tak jsem poražená a odporná,protože nechci jejich výrobky,odešla a dveře za mnou hlasitě práskly,jako by říkaly TÁHNI!
Vysavač jsem koupila jiný,v jiné prodejně a u jiného prodejce, který mi nic nevnucoval a dal mi čas.
Už nemám pocit,že jsem hrozná ale pokud půjdete do velkých prodejen s volným výběrem zboží a školené otravné nabízeče odmítnete,možná vás těmi spotřebiči už jednou utlučou.
Autor Rao, 20.05.2014
Přečteno 752x
Tipy 7
Poslední tipující: AndreaM, Inna M., Aiury
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D Jo, to si umím představit...

01.06.2014 21:38:24 | Isabella Monvoisin

Trosku jsem se vratil tak o 10let nazpet, kdy jsem zacal pracovat jako prodejce v jednom nejmenovanem obchodu s elektronikou - prvni zamestnani ... boze to to leti. Bohuzel bylo to a je to i dodnes nastaveno tzv. rizenym prodejem, kdy mate napriklad 20 stejnych televizi a na jedny jediny televizi mate nekolikanasobne vyssi provizi z prodeje nez na tech ostatnich. A pak taky za tuto televizi ziskate urcity body a kdyz dosahnete urciteho poctu bodu za dany mesic, tak se Vam pohybliva slozka mzdy nasobi, zustava stejna a nebo krati. Takze musite vyvinout enormni snahu zakaznikovi prodat to co vy chcete, jinak nemate na chleba a vodu, tak to bohuzel je. Takze mensi doporuceni ... pokud pujdete priste kupovat nejaky spotrebic, nejprve se mrknete na netu a pak kdyz jdete do prodejny si spotrebic odnest domu, tak se nenechte zviklat lakavou nabidkou prodejce. V 99% to nebude ku prospechu Vasemu, nybrz ku prospechu obsluhujicimu personalu :] ...

22.05.2014 07:16:11 | Paul Nabre

Já vím,proto jsem ho šla koupit jinam :)

22.05.2014 10:29:02 | Rao

Je to pěkně napsaný fejetónek. Jenom taková nesmělá rada: Za tečkou nebo čárkou ve větě dělej jednu mezírku:)

21.05.2014 13:34:46 | Inna M.

Rozkaz šéfová :)

21.05.2014 19:05:12 | Rao

:D Skvěle jsem se pobavila :D

A vzpomněla jsem si taky na jednu příhodu s předvaděči vysavačů ... akorát to bylo u mě doma ... známá mé známé dělala v jedné společnosti, kde nabízeli super extra moderní antialergenní vysavače za 100 000 ... jojo ... vypadal luxusně, to ano, hlavně pro mě jakožto alergičku, když ale do toho vložila nějakou odpornou vůni ("čichejte, jak nádherně a lehce voní!") a já jí prosila, aby tam další nedávala, že je mi z toho zle, začala je do sebe míchat se slovy "Ó, tohle musíte cítit!" ... až se mi udělalo opravdu špatně a skončila jsem s hlavou v míse ... :D

20.05.2014 20:47:20 | Aiury

Děkuju,já se zpětně už taky bavím,ale tehdy mi z jeho obletování bylo úzko..x)

JJ tyhle house nabízeče taky znám a musím říct že výše jejich cen a schopnost prezentovat (mnohdy víc lživě než reklamy na hubnutí) výrobky mne uchvacuje! x)

21.05.2014 05:36:24 | Rao

To ti věřím, že ti muselo být v tu chvíli úzko ... ono to není jen tak :D

Ale moc pěkně a hlavně čtivě jsi o tom napsala :))

21.05.2014 09:42:11 | Aiury

Jsi k mým hlodům tak laskavá! Zažívám takový věci, že je asi začnu psát a budu se chtít vyrovnat Halině P.x)
Já se chystám číst Tebe,ale zatím nebyl čas..píšu téma týdne Za zrcadlem...to je zase úchylárna x)

21.05.2014 11:20:55 | Rao

Ho hó :D Něco na "Za zrcadlem" mám taky , asi udělám pokračování na téma "Strach z nadpřirozena" a pošlu to do soutěže :D

21.05.2014 11:46:48 | Aiury

Jo to udělej! Já to už dopsala ale na soutěž to nemá. Chtěla jsem to dát na pokračování,ale nevím jestli bych to měla udělat...není to zas tak dlouhý...
Ale to téma mě baví x)
Mám reálnej strach z koukání se do zrcadel, protože každý ukazuje věci jinak než jsou...

21.05.2014 11:49:07 | Rao

To moje taky na soutěž nemá, ale víš jak, kdo nezkusí ... ;) :)) Ta Tvá povídka byla naprosto božská :)

Taky mám strach ze zrcadel ... za prvé mi pořád ukazují, jak moc jsem nedokonalá :D a za druhé jsem viděla asi moc hororů, než dokážu snést ... :D :D

21.05.2014 11:54:52 | Aiury

Děkuju Ti :)
Jsme tak stejný...Tvý oči jsou ňáký nemocný pokud Ty nejsi dokonalá,ale to moje si hraje se stínama a já pak nevím,jak vlastně vypadám a to je už jen krok k tomu,nevědět kdo jsem! :)

21.05.2014 11:59:15 | Rao

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí