Jak zapadnout do party holek z pařeniště

Jak zapadnout do party holek z pařeniště

Anotace: Každý chce někam zapadnout. Snadněj zapadnou ti, co mají nějaký zájem, něco, v čem vynikají. Co ale neschopové? (Psáno ze života autorky)

Jsem realista, ohledně svého talentu, životu a tak vůbec.
Stvoření mají schopnosti, já neschopnost.
Usnu za světla a tma je mi naopak budíčkem. Po tom, co jsem bůhvíkde slyšela o inteligenci žížal, už vím, že je to se mnou vážně zlé. Dokáží se řídit světlem. Což já ve své lenosti, ani náhodou.
Tudíž, tyto potvůrky,s doslova pár body IQ, umí to, co já se nikdy nebyla schopná naučit.
Dokonalá neschopnost.
Zlá na dnešní době je však neupřímnost. Kdo v dnešní době přizná, co vše (a že někdy vše) neumí?
Nikdo a tak nikdy nevznikne skupina neschopů.
I přes přetvářku a klam mám touhu někam zapadnout. Založit sama se sebou, byť jen partu, se mi moc nepozdávalo a tak jsem hledala jiná řešení.
Můj osobní tip je ten, že některé disciplíny a nápady vznikají jen proto, aby každý jedinec mohl v něčem vynikat a další se připojit.
Smůla je v tom, že ani vázat jazykem šťopky od třešní mi nejde.
Rozhodla jsem se být tedy elita, člen pražské Kavárny. Nemusím umět nic. Jediné, co si musím hlídat, je od této chvíle slovník a oblečení.
Už nebudu chodit do pajzlu, ale do café. Kdo by byl však na omylu, lokál jsem nezměnila.
Až pozdě mi v mé naivitě došlo, jaká to má úskalí.
Dřív stačilo, vzít si na sebe téměř cokoliv co zakrývalo a šla jsem se napít. Od té doby, co chodím do stylového podniku s autentickou atmosférou, už ani nemá cenu se kamkoliv vydávat.
Končí to vždy vzlykáním u skříně s výkřiky, že nemám nic dostatečně slim nebo oversized. A z organické bavlny? To dokonce ani ponožku.
V případě, že bych tyto mezery mé garderoby opravila, se však nenapiji hodně dlouho a nebo naopak brzo, když zadlužená spáchám sebevraždu skokem z Náplavky.
Když jsem naposledy vysílená pláčem usnula jako batole hned v 10 večer, dostala jsem konečně dobrý životní směr.
Myslím, že víc to rozebírat nemá smysl. Základem problému je potřeba mít s někým něco společného.
Což společná schopnost s dešťovkami naprosto splňuje. Jako bonus nejsou společensky kontroverzní, jsou ekologické a veskrze rybářským svazem oblíbené.
Jediné co musím dokázat, je začít žít/pít přes den a v noci spát.
Proč? Protože ta svoboda, jít do hospody a už nikdy se netvářit, že je to café či klub. To bude mojí silnou motivací i když do sebe budu muset lít víno hned k snídani.
Autor Jedovatýkeř, 05.12.2014
Přečteno 555x
Tipy 8
Poslední tipující: bogen, Jort, Amelie M., Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc pěkný :) líbí se styl, jakým jsi povídku napsala.. s nadhledem, vtipem.. :)

05.12.2014 14:57:59 | Amelie M.

Občas mívám velmi podobný pocit. Hezky napsáno a vítej :)

05.12.2014 14:13:15 | iluzionistka

Ahoj keříku...tak jsem ochutnal tvé první ovoce a zatím žiju. Pokud mě doktoři neodvezou, přijdu ochutnat zas.
RM.

05.12.2014 11:33:41 | Robin Marnolli

Ahoj Jedulko. Předně tě vítám do klubu Literáků. Sem teda zapadneš jak prdel do gatí, to se neboj. Tady jsme blázni snad všichni a další navíc jest vítán. Jinak já osobně neumím svahilsky, nezvládám kvantovou fyziku, neznám celé číslo Pí, nesnáším když něco musím a uklízení, což je zejména teď před svátky docela problém, i když ne můj. V tomto ohledu se měním v obtloustlého mexikána v ponču a sombréru jak kolo od vozu a zbožňuji slovo MAÑANA. Dále jsem schopna se absolutně ztrácet ve svých vlastních fantaziích, které se mi často promítají i do obyčejného, všedního života, takže klidně se mnou a mojí rodinou u štědrovečerního stolu může sedět medvěd Brtník a žoviálně s námi konverzovat v praindoevropštině. Jestli chceš, klidně tě přiberu do klubu. Můžeš mít židli mezi hejkalem a mluvící škeblí. Zdravím a přeji krásný den. HAF! :oD

05.12.2014 10:38:35 | Tichá meluzína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí