Čáry máry fuk

Čáry máry fuk

Anotace: .. ze série Ze života s úsměvem

 

 

Jsem se jednou nechala přemluvit kamarádkou, abych jí dělala doprovod k jednomu známému léčiteli, co objíždí města a zázračně léčí všechny na smrt nemocné. Ač mi někde vzadu v hlavě hlodalo, že to není s mou nevírou v podobné typy lidí zrovna nejlepší nápad, rozhodla jsem se, že půjdu. Asi nejvíc na mě zapůsobily řeči o tom, jak je pan léčitel charismatickej, hezkej a milej a bla, bla, blá. No tak jo! Si sakra taky jednou můžu vyhodit z kopejtka, né?!

Již při vstupu jsem začala bojovat s návaly smíchu. O charismatu pana léčitele se nedalo v nejmenším mluvit. Tuto vzácnou, přitažlivou a naprosto neuchopitelnou věc, zcela zjevně postrádal. Místnost, kde "pracoval", byla vyzdobena, jako maringotka na pouti a celé to působilo nadmíru vesele. Jo, někdy jsem nechutnej cynik. Usadil si mě na židli, oznámil mi, že si za dvacet minut účtuje dvě kila a hned nato začal v mé těsné blízkosti šmatlat rukama. Cca pět cenťáků od mýho těla, což se mi, jako člověku zcela nekontaktnímu, vůbec, ale vůbec nelíbilo. S ohledem na kamarádčiny city, jsem se snažila toto přetrpět, ovšem připravena, dát mu, při jakémkoli dalším přiblížení či dokonce doteku, slušnou ránu pěstí. U toho mi pokládal bezva otázky typu, zda je mi to příjemné a jestli něco cítím. Možná, kdyby se mi podíval do obličeje, zkrouceného do nechutného šklebu, tyhle hlouposti by ho ani nenapadly. Asi proto, že jsem měla na čele napsáno "blbec roku", mi poradil, že bych měla cítit teplo a zopakoval svou otázku. Sekla jsem po něm očima a řekla, že jo, že cítím.. odpor.. a jestli by mohl zvětšit vzdálenost mezi námi. Udivilo mě, jak rychle zareagoval. Odstoupil o dva kroky a začal okolo mě tančit pro změnu s ňákým šutrákem v ruce. Klepal jím, jako když právě dostal zásah elektrickým proudem a když viděl, že na něj koukám, jako na dežota, raději to rovnou vzdal. 

Stihl mi říct, že se skoro rozpadám (blbost, testy u MUDry asi týden předtím naprosto super, až na jatýrka) a všechno, kromě jater, na který jsem se vysloveně ptala, mám v pořádku. Haa haaaaaaa těsně vedle, se stane no! Ale tak, když je to tak, tak teda jo, no! Jen co skončíme a nadechnu se čerstvého vzduchu, půjdu si objednat úhlednou rakvičku. Nejlíp se šlehačkou! 

Pak začalo další divadlo. Týkalo se mých děsivých snů, kdy mi někdo ustavičně usiloval o život. Padaly otázky typu:

Jestli mě v tom snu ten dotyčný, co za mnou chodí, osahává.. 
Jestli je nahý a jak vypadá..
Jestli mi sahá na prsa, mezi nohy..
Jakým způsobem to dělá, zda je něžný či drsný..
Jestli se mi to líbí a jestli se mnou spí! 

Jsem se jen zmohla na to, jestli to jako myslí vážně.. 

Doporučil mi, koupit si od něj ňákou léčivou pyramidu na lustr. Děsná obludnost za tisícovku. Že prý to moc potřebuju a když si to nekoupím, tak se toho nikdy nezbavím. Bohužel mu kamarádka chvíli předtím stihla vybrebentit srdeční problémy mého synka a aby toho nebylo málo, dozvěděla jsem se, že bude lepší, když se ta hovadina bude houpat v pokojíčku na lustru i jemu, protože, každý potřebujeme svou vlastní a on nám je sice nechce vnucovat, ale jestli je nepořídíme, tak je jen a jen naše vina, že se synův stav bude zhoršovat.. 

Zhruba v těchto místech, jsem ho přerušila s tím, ať si pyramidu strčí.. zpátky na poličku, zasyčela jsem na kamarádku, že čekám venku a šla jsem pryč. Nakonec, ještě na mě čekala ta rakvička. 

Je pravdou, že kamarádka nemá tu schopnost, prohlédnout blbé úmysly. Pan "léčitel" chytře tahal informace o jejím zdravotním stavu, ač jsem kamarádku předem upozorňovala, ať si na tohle dá pozor. V podstatě mu řekla všechno, co ji trápilo, on jí to převyprávěl a kamarádka byla hin z toho, jak on všechno ví. Posmála bych se tehdy. No ano, je dokázané, že psychika dělá hodně. Že když v něco uvěříte, že vám to pomůže, dočasně se váš stav může zlepšit, i když vás trápí větší problém. Jednoduše na to začnete nahlížet jinak. A pak uvěříte každé blbosti. Ač je inteligentní žena, tak tohle jí nikdy nevysvětlím. 

"Léčitelům" zdar! 

No nazdar..






Autor Amelie M., 10.02.2015
Přečteno 850x
Tipy 26
Poslední tipující: Joe Vai, zelená víla, enigman, Martinecka23, AndreaM, Tom Dvořák, MARKO, A42, Frr, knihomolka, ...
ikonkaKomentáře (32)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

máš dar sdělení, vtipu a zaujetí... :-)
ne všichni jsou tací... ale tohle byla srážka s.... :-)

13.02.2015 00:28:32 | zelená víla

děkuju, vílo :) no, jasně, tento jim kazí reputaci :))

13.02.2015 00:30:52 | Amelie M.

já cítím teplo jenom když se přiblížím k ohni...

12.02.2015 12:20:39 | enigman

to je dobře, aspoň se nespálíš :))

13.02.2015 00:30:32 | Amelie M.

dokud si nešáhnu...

13.02.2015 08:50:19 | enigman

tak nesahej!! :)))

13.02.2015 11:02:34 | Amelie M.

třeba nepálí...

13.02.2015 11:15:36 | enigman

pálí..

13.02.2015 11:38:36 | Amelie M.

ty sis šáhla?...

13.02.2015 11:40:32 | enigman

jasně, občas si každý hrajeme s ohněm.. ;)

13.02.2015 11:43:11 | Amelie M.

tak vidíš...

17.02.2015 10:38:55 | enigman

:))

17.02.2015 10:40:36 | Amelie M.

njn, smála jsem se a tipla jsem. zoufalé ženy ... :)
ale, jen mezi námi, tu ´poslední´ puzzle informaci jsem dostala od kadeřnice...

11.02.2015 14:24:17 | maryshka

jsem ráda, že tě to pobavilo :) účel splněn..

11.02.2015 14:39:09 | Amelie M.

Amélie, zábavné jako vše od tebe...díky.

...a nechceš třeba chodit tyhle léčitele trošku strašit...aby neškodili?
Vím, kde maj bezva rakvičky:)

11.02.2015 13:21:12 | MARKO

já už straším takhle dost.. :D ale díky za nabídku!! :-)))

11.02.2015 14:38:45 | Amelie M.

Ale...to určitě nebude pravda :)

11.02.2015 16:12:00 | MARKO

jak klasické, a mnoho falešných proroků před mým příchod povstane....
žádný opravdový léčitel si nevezme peníze, ale dar pacienta...
léčitel nehledá lidi, ale oni jeho...
s exorcistou jsem měl možnost komunikovat(pozor dle církve každý biskup je exorcista)toto byl jediný uznaný pro ČR,úžasný člověk, který tu lidskou hrůzu zachraňovat vydržel asi jenom 3 roky, pak odešel na farnost(PS kdo se nesetkal s démonem, ať raději mlčí...kdo neviděl posednutého... ať mlčí také
neví o čem mluví...
s játry i se srdcem se dá pomoci, pokud chceš ozvi se...

11.02.2015 12:43:48 | Perseus

to je to, jistě existují lidé, kteří mají podobné schopnosti (samozřejmě nejsou spasitelé všeho), bohužel jim ale zase tito, dělají dost špatnou reklamu..

jak vypadá člověk posedlý démonem? (to není ironie, vážně mě to zajímá)

11.02.2015 14:40:21 | Amelie M.

Velice hezky napsáno včetně té ilustrace. :-)
Mám podobný názor na takové lidi. Jenže tváří v tvář nemoci asi lidi uvažují jinak.

11.02.2015 10:52:06 | A42

ano, máš naprostou pravdu.. tonoucí se stébla chytá, navzdory všemu.. díky :)

11.02.2015 12:17:20 | Amelie M.

Já spíš vždycky zírám, jak tito lidé dokážou na lidském neštěstí vydělávat.

11.02.2015 13:09:25 | A42

...ba i játrům zdar...:-)

10.02.2015 22:40:42 | Jort

.. lepší, než nazdar :-)

10.02.2015 22:45:11 | Amelie M.

...ta čeština...:-)

10.02.2015 22:50:30 | Jort

je skvělá, že? :)) na hraní..

10.02.2015 23:00:33 | Amelie M.

...no jejda...:-)

11.02.2015 06:25:50 | Jort

No to, co píšeš na konci, jsem se poněkud obsáhleji snažila vysvětlit jednomu exorcistovi, který se, ke vší hrůze, zaměřuje na duševně nemocné, ale on ofrňoval a furt jel svoje. A ještě dělal kiš kiš. Tak jsem se mu smála a poukazovala na šílené výsledky jeho praktik. Řekl, že ho urážím...ale je to magořina, tohle. Toti léčitelé, kartáři, exorcisti...

10.02.2015 22:29:07 | Isabella Monvoisin

no, tak to muselo být hustý, potkat pana exorcistu :)

10.02.2015 22:44:54 | Amelie M.

Jo, to bylo. Ale pro jiné to bylo hustější.

10.02.2015 22:55:00 | Isabella Monvoisin

Opět hezky napsané...***
A měla jsem nepatrně dost podobnou zkušennost také s kamarádkou a pro změnu s kartářkou. Začala jsem se jí schválně ptát na syna, který byl sice asi osmiletý, ale svým postižením a chováním se už hodně odlišoval od normálu. Takže, když mi řekla že je to docela dobré, jen v matematice by měl trochu přidat, tam že má problémy, tak jsem si také pomyslela cosi o vyhozených dvou stovkách. A stal se ze mě naprosto ,,nevěřící tomáš".

10.02.2015 22:15:05 | srozumeni

většinou podléhají i poměrně inteligentní lidé, což je smutný, takhle si na nich mastí kapsu spousta zmetků, ale určitě se sem tam najdou výjimky stejně tak, jako něco mezi nebem a zemí existuje.. díky za komentář :-)

10.02.2015 22:44:14 | Amelie M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí