Jméno, příjmení, bydliště.

Jméno, příjmení, bydliště.

Anotace: Lze se nezbláznit z dotazníků?

Každý člověk se v životě potká s nějakým dotazníkem, žádostí. Vyplníte jméno, příjmení a adresu a pak to začne. Většinou zvolím klasický způsob, který si pamatuji ze školy. Nebudu se zdržovat otázkou, kterou neznám, ale nejdříve vyplním ty, které vím.
Při vyplňování Oznámení škodné události odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě, známou jako „Pojistka na blbost“, jsem začala jménem a skončila podpisem. No nic, vrátím se k tomu později, až si ověřím, zda jsem osoba nebo občan, jestli Je poškozený manželem pojištěného nebo jeho příbuzným v řadě přímé a tak dále.
Většina formulářů se nazývá „Žádost“. Přejete si změnit bydliště, přihlásit auto, dostat věrnostní kartičku do obchodu, podnikat nebo se třeba vdát či oženit? Je to taková první zkouška trpělivosti a dostáváte ještě čas, vše si důkladně rozmyslet. A třeba zjistíte, že tu kartičku vlastně ještě nepotřebujete, na podnikání máte čas a na vdavky už nemáte ani pomyšlení.
Našim předkům kdysi stačilo místo papírování podat si ruku a smlouva byla uzavřena. Ani neví, o jaké dobrodružství byli ochuzeni.
Autor Milunech, 18.05.2015
Přečteno 631x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí