Hodně drahý triko

Hodně drahý triko

Anotace: Co skutečně znamená tvoje tetování? A jestli budeš kecat, tak jdi do prdele!

Všichni víme, jaká je doba. Tetování už není záležitostí kriminálníků a námořníků. Je to součást životního stylu naší generace. Sám mám několik tetování a co mě dokáže nejvíc nasrat, je otázka: Jaký význam má moje tetování?!

Na tuhle posranou otázku uslyšíte nejčastěji odpověďi typu – miluji rodiče, proto mám jejich jména na ruce. Na zádech mám vytetovaná andělská křídla, jelikož mě ochraňuje anděl strážný. Srdíčko mám i na prdeli, protože si vážím lásky. Na předloktí mám „carpe diem“, protože se tak snažím žít. Tohle je jméno mé maminky, tatínka, babičky, dědečka, dcery, syna, vnuka, psa, kočky. Tohle jsou zase iniciály mé lásky, me druhé lásky i mé poslední lásky. Tu rakev s křížem mám proto, protože jsem pesimista a nápis „no future“ to potvrzuje.

DOST.

Nikdo vám ale neřekne skutečnou pravdu. Tetování je jedna velká zkurvená póza. Pokud jste v 16-ti tlustej, malej a holky se vám vyhejbaj obloukem, není nic lepšího, než si nechat vytetovat křesťanský kříž, lebky a latinské nápisy. Stačí si k tomu vymyslet tu správnou omáčku a je vystaráno. Všichni pak s úžasem žerou moje „kérky“, a fakt, že mají smysl. Nikoho by ani nenapadlo, že jsem si vybral první obrázky, které jsem našel v časopisech a na netu. Z top 10 latinských citátů jsem si jeden vybral, ve Wordu vyfiltroval nejlepší font a šlo se na věc. O víkendu jsem skouknul Východní přísliby a další týden jsem měl hvězdy na hrudi.

Fungoval to.
Byl jsem hvězda.
Zašukal jsem si.
Cítil jsem se jako frontman nějaké slavné kapely.

Velká hlava, velký břicho a žádný krk. To všechno schoval kostým zvaný TETOVÁNÍ.

 

 Myslím, že až teď není třeba příběhů a historek k tetování. Lidé si prostě nechávají ručně tetovat čáry, květinky a psace jména tak, jako když přemýšlíte, jaký triko si večer vezmete na párty. Jen ať to dobře vypadá. Stejně se poserou až se budou potkávat na Vinohradech ve stejném triku.

Autor Walter Hank Morgan, 27.07.2017
Přečteno 741x
Tipy 4
Poslední tipující: Šárka X, Lighter, Akyš
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když se jim to tak líbí. Ale jsou to hlupáci, že si to jen nenamalují. Pak ty blbosti můžou i smýt. :-)

27.07.2017 13:14:36 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí