Lidé a práce

Lidé a práce

Anotace: pohyb...migrace...a segregace...

...lidé a práce....u nás schází 1000doktorů a my je nechali sousedům/3000/....u nás nejsou sestřičky/1000/a my je dáváme sousedům....a myslíme si že když "vykrademe" Ukrainu od jejich doktorů a sester že se nic neděje....u nás schází 200000lidí na práci v řemeslech a fabrikách co tento národ živí a jen tam se vytváří přidaná hodnota a skutečný zisk země...no a necháme o jejich hledání kdejakého kecela mluvit ve sněmovnách a TV....jako o hrozbě....svázaní tradicí,strachem -vystrašení kdejakým bolševikem,fašounem...převlečeným za slušného občana.. .

Kdo bude dělat na vaše důchody????kdo bude vás ošetřovat???? kdo bude učit???? vaše děti???-vždyt´ žádné nemáte.... . to že jsme relativně bohatí nyní neznamená že tak to bude i za 10-20let....tam kde se zastaví pohyb..přijde stagnace -to znáte od bolševiků...úpadek a chudoba... .

Ano bezpečnost je důležitá,ale nesmí odradit dobré slušné lidi co jdou za lepším životem...a díky sobectví,pýše,závisti a .touze po jen a jen svém bohatství je odrazujete a vlastně tím i chudnete a upadáte...= příklad Sasko...vymírající úpadková část Německa...ano jsou to hrdí fašisté...ale nikdo s nima nechce žít-ono se to s nadřazenou rasou skutečně nedá...a těch slušných,dobrých lidí je tam opravdu menšina....řekneš-li tam dobrý den už jsi občan druhé kategorie....a vy to zavádíte tady......ani bolševik ani fašista to nevyřeší....a vy opravdu chcete, aby jste zase zchudli a neměl se o vás kdo postarat???....vaše volba....já bych si však důkladně dobře vybral poctivé lidi z celého světa-prostředky a čas na to máme....jen ta chuť a správný stav srdce nám schází....sobectví a závist-tradiční pohnutky našinců k úpadku celé země..... .

Autor lamar.c, 22.07.2018
Přečteno 516x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsi naivní. Myslím, že nás spíše drtí propaganda, kolik prý lidí na práci stále chybí a chybí, ha ha. Hrajeme si na společné EU, ale platy rozhodně nemáme společné, přesněji je máme podřadné! A kdyby se vrátili ty statisíce Čechů, co např, v tom Německu(a celé Eu a kdovíkde jinde) pracují za mnohem lepší peníze, byla by nezaměstnanost opět větší než deset procent? :-))Prostě u nás za naše peníze už chtějí pracovat jen lidé z ještě chudších zemí! To je ta migrace. Ale je to normální? V globální ekonomice nadnárodních bohatých firem jako investorů je to ideální stav pohyblivých neomezených laciných lidských zdrojů. Nějaké státy a národy už ekonomicky nikoho z významných zaměstnavatelů rozhodně nezajímají. Globální trh vše drtí! Vlády států natož ubozí kecalové politici už na jejich podnikání nemají žádný vliv, jen tupě přihlížejí. A nechávají se kupovat jejich lobisty. Migrace je prostě jen pro byznys další žádoucí faktor v jejich rozvoji, protože oslabuje celý systém naší tzv. tradiční společnosti. A zvyšuje zisk, jediné, co je důležité. Vše je už jen jednoduchá otázka ceny, stali jsme se prodejnými. Děvky to aspoň netají, za kolik! :-)) Atd atd. škoda dál o tom mluvit.

22.07.2018 23:09:07 | Lighter

...máme inzerát na nástrojaře jedna směna 5 týdnů dovči...slušné zacházení ,fušky povoleny....plat nástup 33000,kč ....a nic ...nejsou nenarodili se pro sobectví dvou generací.....a dalších 6 profesí také hledáme....a to jsme malá firmička 30lidí....to není propaganda-takhle začíná úpadek...odříkání zakázek....a chudoba důchodců.....v této situaci tady nějací "borci" zakazují migraci za prací.....s odpuštěním čím větší nacionalista tím hloupější našinec.....navíc nás mohou lidé odjinud obohatit kulturně,lidsky a vzdělanostně.....kde není pohyb tam není život... .

23.07.2018 17:16:36 | lamar.c

Tak málo za tak namáhavou práci? Lidí je stále dost, ale právě ti mladí, co vystudovali vysoké školy (už jich je více než 20% z mladých), studovali právě proto, aby na takýchto pozicích nemuseli nikdy pracovat. :-)) Ti si představují mnohem vyšší platy, lepší místečka a snadnější intelektuálnější "prácičku", kde si ruce neušpiní a neunaví. Jejich převzdělaná mentalita by ti do očí řekla něco drsného povýšeneckého jako se říká "měl ses líp učit, nemusel jsi teď makat rukama jako blbec". Máš pravdu s tím "sobectvím dvou generací". :-(


Ne že bych s tebou úplně nesouhlasil, ale migrace (ta za prací) není řešení pro naše lidi ani stát, ale výhradně pro vyšší zisk (většinou cizích, ne našich) firem. Mimochodem jejich zisky se z většiny převádějí do zahraničních bank a odvádějí samozřejmě státu, co nejmíň můžou či musejí.

24.07.2018 12:43:57 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí