Vlasy koruna krásy

Vlasy koruna krásy

Anotace: psali jsme to ve škole. je to taková prvotina.. snad se bude líbit.

Existuje mnoho úsloví týkající se pokrývky hlavy. Mezi ty nejpoužívanější patří např. dlouhé vlasy - krátký rozum, holá hlava – holé neštěstí nebo co na hlavě, to v hlavě. Často můžete člověka odhadnout jen podle úpravy vlasů. Dlouhé vlasy mohou napovídat o bohémském způsobu života, naproti tomu vlasy krátké signalizují jistou umírněnost. Moderní a vhodně zvolený účes vzhledem ke tvaru hlavy udělá z lidí ještě větší fešáky či ještě vetší krasavice než ve skutečnosti jsou.
A tak když jsem jednou po ránu přirovnal svou hlavu ke rozšlápnutému hnízdu opilého vrabce, rozhodnutí udělat ze se ještě většího fešáka padlo téměř okamžitě. Ne, že bych si nepřipadal jako nejkrásnější chlap široko daleko, ale změna je život, říkal jsem si a rychlým tempem jsem si to mašíroval do přibližně kilometr vzdáleného kadeřnictví.
V továrně na ještě větší fešáky a ještě větší krasavice jsem si vybral velmi mladou slečnu tvářící se jako opravdová profesionálka, šel za ní a se slovy: „Aby se za mnou každá pěkná holka otočila.“, jsem statečně usedl do křesla. Slečna ze zamyslela, kývla hlavou a pustila se do díla. To jsem ještě nevěděl, že se za mnou otočí nejenom každá pěkná holka, ale nejspíš každý kromě slepých.
Nechám se překvapit, říkal jsem si. Zavřel jsem oči a už jsem se viděl s tou pěknou blondýnkou co se zkrášluje hned vedle, jak sedíme někde v kavárně a špitáme si romantické nesmysly. Asi po dvaceti minutách snění ze ozvalo: „hotovo“. Otevřel jsem oči a ve slepé víře v úspěch, aniž bych se podíval do zrcadla, jsem se otočil ke blondýnce, abych ji pozval na rande.
Měla opravdu velmi krásný a plný hlas. Nejspíš proto se její smích rozléhal po celém kadeřnictví, možná taky proto, že všichni v němém úžasu hleděli na můj nový účes. Kdo ví? Jediný pohled do zrcadla mi napověděl, že mladá kadeřnice se jako profesionálka pouze tvářila, a že účes ala rozšláplé hnízdo opilého vrabce, byl oproti tomuto velmi atraktivní. Ale co, říkal jsem si překonávání republikového rekordu při běhu na jeden kilometr. Vlasy přece dorostou.
Autor shaamot, 01.03.2007
Přečteno 966x
Tipy 2
Poslední tipující: pigeon
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Taky se od jisté doby radši stříhám sama ... :) Na ty tři čtyři vlasy kadeřnici nepotřebuju ... :)

02.03.2008 13:58:00 | Grafomanická MIA

tak to je hodně povedený máš talent:)

25.10.2007 14:19:00 | slunickova princezna

No to si umím představit Vaše zděšení. Proto ke kadeřnicím raději nechodím a podobné příšernosti si raději na hlavě vyrábím sama. A že jich nebylo málo.

07.03.2007 00:54:00 | vandule

super

04.03.2007 14:27:00 | pigeon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí