Skinny bitch

Skinny bitch

Anotace: Fejeton na kontroverzní téma, za který jsem sklidila jak hanu tak pochvalu. Jak bude pochopen zde? :)

 

Jsem úplně stejně blbá jako většina žen. Tedy minimálně co se otázky krásy a postavy týče. Prakticky od té doby, co jsem k vodě začala nosit i vrchní díl plavek, řeším i svou postavu v nich. Nečte se mi to po sobě dobře, to mi věřte, ale chci být v tomto naprosto upřímná. Většina žen prostě řeší, jak vypadá a co hůř… většina z nás si neustále myslí, že hrozně. Tak se nezlobte, že zde vyklopím ženský mozek bez cenzury.

Dámy, znáte následující situaci? Makáte ve fitku na rotopedu a sledujete hubený zadek slečny elegantně kráčející na páse před vámi. Uzavíráte vnitřní sázku, jestli začne i běhat nebo šla do fitka jen předvádět své dokonalé pozadí. Potíte se a do elegance laňky před vámi máte hodně daleko. Zrychlíte na stroji z části hlavně z nasranosti na celej nespravedlivej svět. Slečna sotva zadýchaná seskočí z pásu, aby se svůdně protáhla. Ta skinny bitch sem přišla snad jen pro to, aby nás ostatní nasrala! Vedu dál svůj vnitřní monolog a všímám si, že nejsem zdaleka jediná, kdo skinny bitch závistivě pozoruje. Trochu se zastydím a odkráčím raději na druhou stranu posilovny odkud na tu… krávu neuvidím.

V obchodech s oblečením bývá situace dost podobná. S tím rozdílem, že se nemáte, jak vyzuřit, když ta vychrtlina před vámi kupuje šaty, které vám tak akorát zvýrazňovaly špeky. Takže když to ze sebe nevybrečíme v kabince, tak vždycky pomůže dortík v kavárně…

Proč se ženy vidí vždy daleko hůř, než je vidí ostatní? Nikdy jsem neměla nadváhu, a přesto jsem byla se sebou většinu života nespokojená. Rodina i partner mě mohli přesvědčovat o opaku, jak jen chtěli. Pomalu se z této ženské posedlosti probouzím až posledních pár let. Člověk tak nějak přehodnotí priority, a navíc má taky spoustu povinností. Úsměvné uvědomění však přišlo teprve nedávno.

Po dlouhé době jsem se znovu ocitla v posilovně. Návštěva byla uskutečněna vyloženě z nudy. Podle toho taky mé cvičení vypadalo. Aby se neřeklo, udělala jsem pár temp na rotopedu. Líně si obešla stroje, za využití těch nejlehčích zátěží. Po pár jogínských pozicích na žíněnce si všimnu zamračeného pohledu cizí paní. Tak trochu nenávistným skenem mě obdarovala i rudá slečna na běžícím pásu. Bylo to jako blesk z čistého nebe. Ten den jsem totiž v posilovně byla tou vychrtlou krávou já sama. V zrcadle jsem nezaregistrovala nic tak úžasného, co by mě do kategorie skinny bitch mělo zaškatulkovat. Možná mi změnou stravy zmizelo trochu celulitidy, ale za to si snad ještě nezasloužím závistivé pohledy. Nebo ano? Je možné, že zatímco já vzdychám nad útlými pažemi přede mnou, za mnou si mezitím někdo zoufá nad mým pasem? A je ještě někdo vzadu kdo zase chce lýtka té před ní? ANO! My ženy se totiž často motáme v naprosto absurdním kolotoči sebekritiky a bohužel i závisti.

V tuto chvíli jako bych slyšela; „Za to mohou panenky Barbie a módní časopisy.“ Nuže, o tom, jak moc systém ovlivňuje životy nás bezvýznamných figurek, mám víc konspiračních teorií než Youtube. Žádná nás však nezprošťuje vlastní odpovědnosti. Znalost příčiny, nám totiž jen přidává povinnost věc změnit. Tak nebuďme bitch, ale laskavé a sami sebou. Kdo ví, možná, že když na tom přestaneme lpět, nakonec budeme i skinny.

Autor Miss_Rosa, 02.07.2020
Přečteno 460x
Tipy 3
Poslední tipující: Wahadahaku, Vivien
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, i když mám v reakční době trochu zpoždění a nevím, jestli si toto slečno Roso vůbec přečtete, mě se to líbí. Myslím sice, že to svět nezmění a že ty, kterých se to týká budou hlavně proti tomuto fejetonu prskat a škrábat nehty (nakonec, fejeton je od toho, aby trochu popichoval na slabších místech), popřípadě dají za pravdu a budou (ať už vědomě, či nevědomě) pravěpodobně pokračovat. . Ale mě, jako muži, se to líbí. Je fajn vidět, že i ženy si jsou aspoň trochu vědomy stinné stránky svého "mozku". (Teď mě tak napadá, že tento komentář asi taky moc nikoho nepotěší, a že jsem možná až příliš ostrý. Je tak asi třeba nezapomenout, že i muži mají svá slabá místa.)

17.01.2021 11:41:23 | Wahadahaku

Komentář byl přečten, přijat a potěšil :) Děkuji

01.02.2021 12:00:30 | Miss_Rosa

Potěšení je na mé straně :)

01.02.2021 22:07:18 | Wahadahaku

Mne sa to páčilo, je v tom kus pravdy

04.07.2020 07:42:30 | Viktory Mary

Jé, to by byla krásná povídka, start-up léčebná agentůra...
V tisíci metrech nad mořem, hřebínek, pustina= euforie, to by jeden i létal.
Ve dvou tisících už jsou problémy "tam dole" šuma-fuck,
ve třech tisících na laně není lepší krása než zadaček parťačky o půl lana vejš.
v pěti tisících -to už raději nebudu psát. Nebo radši jo! To už partnerka omámená nedostatkem kyslíku myslí jen a jen na to nejhezčí a je svolná ke všemu. Dobře ví, jak by se jinak dostala dolu, že jo?

02.07.2020 18:50:07 | Lesan

Úplně nevím, jestli jsem děj potenciální povídky pochopila :D Ale ve fantazii se meze nekladou.

02.07.2020 20:27:44 | Miss_Rosa

Celý svět ještě nezblbnul, to jen euro-atlantická větev se vymkla do vyzáblých věšákových vizun, rachitických kontur. Nyní se již přelévající i k mladým mužům typu "lunt".(zajímavé-slovo lunt se v pozdním středověku objevuje jako zápalnice, tenká zápalná šňůra k dělům).
Já mám raději maorské typy žen, veselé, lehce oplácané tanečnice, kde každé kilečko má svůj význam. Na Fidži jsou dokonce zakázaná fitka-posilovny, patrně proto, aby ženy nepřepraly muže. /konec přednášky/

03.07.2020 08:31:48 | Lesan

Napsalas to velmi přívětivě, tedy nerozumím, za co sklízelas jinde hanu. Mám za to, že krásu ženy muži posuzují nejen mírami 90-60-90, a že si za to můžeme tak trochu i samy. Být šťastnou a krásnou neznamená být otrokyní digitálních vah, ale ani nestarat se o svůj zevnějšek a své zdraví. Nikoliv urputnou snaživostí, ale v duchu mít se ráda.

02.07.2020 15:12:46 | Vivien

Děkuji za rekci :) Co se týče různých reakcí, vždy jde asi o to, že každý pochopí hold určitý text jinak.

02.07.2020 20:26:42 | Miss_Rosa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí