Koronavirus ll

Koronavirus ll

Kdy toto už skončí?

Já která razí heslo" všude dobře tak co doma" a tímto se řídím celý život, najednou (jen s malými přestávkami v létě, kdy jsme si s rodinou dopřáli dovolenou na kolech v Orlických horách), jsem stále zavřená doma.
 
Kdy chodím jen do práce , domů a nakoupit pouze potraviny, jelikož nic jiného v naší zemi kromě pár tahů myší na  e-shopu neseženete.
Kdy vrcholem odvazu je návštěva svých příbuzných, ale na místním hřbitově s igelitkou svíček a zapalovačem v kapse, jsme vstoupili plni naděje a optimismu do roku 2021, že bude lepší.
 
A?
Přes dlouhou ofinu, která měla zůstat v kadeřnictví na zemi a už dvakrát změněný termín návštěvy, nevidím na mou milovanou četbu knih ani na svého syna který při on-line vyukách civí na monitor svého počítače, tak urputně, že se obávám, že za chvíli bude nosit brýle totožné s posledním prezidentem ČSSR.
Kdy děkuji za dnešní přetechnizovaný svět, který nám dal chytré telefony díky kterým můžeme být ve spojení s příbuznými, kamarády, známými a to i obrazem.
Když můžu poradit mému 75 letému tchánovi co je rok vdovec, zda začít kamarádit se stejně starou vdovou z vedlejší ulice, kamarádce zda bude lepší uvařit guláš nebo žemlovku, když ti nenažranci budou mít do hodiny stejně zase hlad, bratrovi na Slovensko poslat pár rodinných snímků, aby malý synovci nezapomněli na naše stále se zvětšující papulky, jsem vlastně ráda, že jsme všichni zdraví a možná i ve spojení více než mimo nouzový stav.
 
Jak praví staré moudro" na všem zlém musíš hledat něco dobrého".
 
 
 
Autor Kapybara, 15.01.2021
Přečteno 314x
Tipy 7
Poslední tipující: mkinka, Frr, Lůca, Krahujec, danaska
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak trefné. Z téhle izolace už hrabe i těm nejmladším - dcera (1,5 roku )mi obden nosí plavky a kruh, že máme jít plavat, tak se občas stane, že si na oteplovačky natáhne kruh a sedí tak na sáňkách. Vrcholem mého kulturního a sociálního dění je jednou týdně nákup, kdy si vezmu na sebe něco jiného než tepláky a namaluju si půlku obličeje. Ale už skoro zapomínám jaké to je, když se na někoho venku usmějete a on vám to oplatí. Už to zkrátka trvá moc dlouho a nejhorší na tom je, že konec je v nedohlednu..

15.01.2021 22:24:27 | Lůca

Dobrá inspirace na další povídku.
Díky

16.01.2021 13:28:40 | Kapybara

Taky už jsem nad tím přemýšlela, ale nějak se k tomu nemám.. Takže není zač a jen směle do toho.

16.01.2021 13:49:00 | Lůca

Tak jsem si přečetla všechny tvé fejetony a chválím. Není to pravda moc veselé čtení, ale moc se mi líbí. Takže ST a přání, aby bylo lépe. Zdraví Daniela
z Prahy.

15.01.2021 19:55:42 | danaska

Díky za pochvalu, moc si toho vážím.
Zdravím do Prahy!

16.01.2021 13:30:24 | Kapybara

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí