Mobil

Mobil

Anotace: Myslela jsem si, že má ulehčit život

Takže mobil, chytrý, operátor vodafon. Docela běžná situace je podle mne, chtít se podívat na zůstatek peněz, protože je dobré vědět kdy bude nutno dobít.

Jenže ono to nejde, hvězdička 22 křížek v chytrém telefonu nefunguje, chce jakési heslo. Co těď? Dovolat se na operátora není možné - prý snad místo operátorů mají automat (informace z prodejny mobilů) - v prodejně mobilú nevědí, prodejnu vodafon zrušili a to jsme okresní město, nezbýva něž jet do vedlejčího města asi 25 km. Tam provedli úkon, který prý to vyřeší. Nevyřešil, problém trvá dál. Druhý den znovu jet asi 25 km, jiný pracovník včerejší úkon odinstaluje, dá dobrou radu, ale v zápětí kdyz mobil už není  dosahu wifi rada nefunguje.

Závěr je, pokud se u vodafonu na chytrém telefonu chcete podívat kolik vám zbývá peněz, tak nikoli někde v parku nebo lese, či při procházce v polích a lukách nebo na ulici, ale jen když jste přihlášeni k wifi. Zlatý obyčejný telefon.

Autor Jarka, 04.08.2021
Přečteno 384x
Tipy 7
Poslední tipující: J's .., Lighter, Iva Husárková, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je úděl 21.stoleti

12.01.2022 03:04:13 | Kapybara

v parku nebo lese v polích a lukách mít stále mobil je docela muka:)) a ještě se tam vláčet s tím vytáčecím kufrem a drátama :)) pořídil bych radiostanice, když už se bloudí v lese, tam žádnejch peněz zjištovat netřeba, leč jsou na baterky, ale i tak je to celkem dobrá zábava:))

05.08.2021 17:58:10 | J's ..

V lese třeba ne, ale kdekoliv jinde v terénu nebo někde na ulici může nastat situace, kdy je třeba mrknout na zůstatek, případně na datum do kdy platí.

06.08.2021 10:00:27 | Jarka

Naprosto chápu. :-) Ale to je omyl, smartphone už není telefon. (Jen to oficiálně nepřejmenovali!) Dnes je to něco jako osobní ruční síťový počítač, který bez nonstop internetu(dat či wifi) už správně nefunguje. Telefonování samo je totiž zastaralá nedůležitá funkce tohoto supermoderního přístroje, který má tolik důležitějších možností... Zlatý obyčejný telefon. :-))

05.08.2021 13:21:21 | Lighter

na smartfone aby každý studoval vysokou školu nebo co, jinak si s tím nebudeme vědět rady

06.08.2021 09:55:17 | Jarka

Jedna vysoká už nestačí. To znáš jen jeden obor...a víc nic. :-))

06.08.2021 11:38:29 | Lighter

asi ano

06.08.2021 14:51:09 | Jarka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí