Jídlo na pracovišti

Jídlo na pracovišti

Anotace: Původně jsem to chtěl zveřejnit u nás v práci. Jenže to by se vrchnosti nelíbilo:-)

Jak žije plebs, aneb ti vespod a nahoře

Jídlo….
Je to ožehavé téma, jídlo na pracovišti nemá co dělat. Nu dobrá, ale hladový člověk žádnou kloudnou práci neodvede. Jak mi bylo řečeno ,,najíst se má každý doma, jediná pauza je oběd“.
Nevím jak vy, ale já do sebe ve 4:00 ráno stěží hodím kafé či čaj. Natož tak nějaký rohlík či chleba.
A od 6:00 pak čekám v lepším případě 4,5 hodiny, než přivezou oběd. Důsledkem dodržování tohoto nařízení si ještě zadělávám na žaludeční vředy. (Jenže ani porušování není ideální).

Někteří z náš to řešíme schováváním sebe i jídla před vrchností. Následným nacpáváním hladových žaludků s příchutí stresu, ze strachu z odhalení a zaplacením nemalého množstvím peněz ano a zase žaludečním vředům stejně neutečeme.
Přesto se tu s Vámi podělím o pár adrenalinových, hororových a jinak "chutných tipů“.
Nestárnoucí klasika, které se všude od nepaměti je schovka mezi paletami,
S roztopenou tatrankou vytaženou z kapsy montérek, nebo pojídání v, pod, nad či za strojem, který se samo sebou točí aneb "produkce je pro nás vším“.
Varianta pro silné žaludky a milovníku klidu je záchod. Co si budeme říkat. Je to hnus. Sice klid, ale smrad a možná přibude i žloutenka.
Šatna je jedna z příjemnějších variant. Stres z odhalení zde je bohužel také. Upřímně, některým z nás se zvedá žaludek z vlhkých, ne příliš vonících ponožek, botu a ručníků.

A nakonec jsem si schoval dva adrenalinové kousky.
Prvním je naše jídelna. Připomínám, že se jedná o dobu mimoobědovou, tudíž zde můžeme narazit na lidi z kanceláří vařících si čaj či kávu, nebo na nějaké jednání, porady či školení.
Na druhou stranu se tady najíme s největším komfortem: ohřejeme jídlo, uvaříme kafé či čaj do klasických hrníčků (žádný plat, ani papír). Pěkně keramika i s podšálkem.
A poslední TOP STROP EŇU ŇUŇU první třída. Ano tak tohle chce mít velké koule. Drzost stepní lišky, nebo naší vydry. RIVIÉRA, ze které můžeme směle při jídle zdravit do oken naše nadřízené. A ti nám, zato jistě rádi odpoví. Dokonce i snad písemně…. Výpovědí.

Tak ještě závěrem mrknutí očkem po těch nahoře.
Káva, čaj samo sebou, že v porcelánu s podšálkem a kdykoliv. Snad jen tak hlasitě nesrkat, když mluvím se zákazníkem. Jídlo ať už snídaně, svačinka, zákusky či ovoce není žádný problém, pokud nenadrobíme na smlouvy, vyrobáky či jiné listiny (výrobky). Potvrzeno, sečteno zde se pracovní nasazení a morálka spokojenosti zajišťuje.
Možná jsem něco vynechal a snad schválně zapomněl, ale pokud po přečtení tu stále budu, tak příště se mrkneme na kouření nebo telefony.
'....................

Malé vysvětlení "Riviéra" původně vodní nádrž která měla sloužit pro hasiče jako zásobárna vody. Nyní krásně upravené jezírko s lekníny a posezením na dřevěném molu ze kterého můžete krmit barevné kapříky, Teda pokud vás nepředešla místní vydra a jen tak ze sportu si nezarybařila.
Autor Eru Alonnar, 27.07.2022
Přečteno 266x
Tipy 7
Poslední tipující: Pittoresque, Sonador, Lighter, Vianney, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

žádný vředy... ber to jako přerušovaný půst - zdraví jen prospěješ;) a kancelářské krysy furt se cpoucí - přiberou:D ...na všem se dá najít něco pozitivního...

28.07.2022 22:03:43 | Sonador

Založ si odbory, to je teď zase moderní...Ale nečekej, že do toho "privilegované šéfstvo" půjde s vámi, tohle je capitalism...:-D

28.07.2022 10:47:40 | Lighter

Jídlo je důležité. I kočka potřebuje jíst. Ta mi občas nosí pamlsky. Dokonce tři myši denně. Projev lásky.

27.07.2022 18:13:31 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí