Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 751 záznamů. Zobrazuji 211-225.

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

No, asi to znamená, protože si mě kvůli tomu jedna osoba zde blokovala a ještě si hodila nějaké řeči do svého profilu.

03.05.2013 19:29:27 | reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

:-) Pobavils mě touhle tvou hláškou moc. Ne každý ovládá pravopis, já zase neumím matiku, ale je dobrý to přiznat a ne si tvrdohlavě dupat nožičkou a trvat na svých chybách :-) Jinak abych nebyla úplně mimo debatu, tak psát velký písmeno na začátku verše je úplně normální, v poezii je dovoleno vše.

03.05.2013 19:28:38 | reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Psal si, že ti je jedno kolik čtenářů budeš mít, takže i když tě nebude číst nikdo, je to jedno a můžeš psát pořád pro sebe (do veřejného šuplete:)))

03.05.2013 19:26:30 | reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

já se snažím pochopit většinu připomínek a myslím, že nepatřím k těm, kteří říkají, že si můžou psát cokoliv jak chtějí a kritika je uráží. jen se mi zkrátka zdálo, že tady je to vážně bezpředmětné, toť vše. (edit: v tomto konkrétním případě psaní velkých písmen na začátku verše; to je jen způsob, móda, hodně lidí to nedělá, jindy to zase hodně lidí dělá, ale neznám pravidlo, které by tvrdilo, že je něco z toho špatně. o hrubkách nemluvím, protože nechci být účastníkem nekonečných debat o pravopise, kdy si někdo osobuje právo na vlastní pravidla a vlastní pravopis; takové známe, to snad ani není potřeba řešit.)

03.05.2013 18:53:39 | Já Esther Ruthreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Naprostej souhlas - vydávání hrubek a prasečin za styl (obecně) je alibismus - viz Hagrid a jeho tvrdý Y. :D

03.05.2013 18:02:02 | Jan Voralbergreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

když vím že autor radu nebo pomoc přijme, píšu do vzkazu, většinou, ale vím, že někde je to zbytečný - i kdybych to vypsala písmenko po písmenku, s některýma to nehne ani ve vzkazu - a i drsnějších odpovědí se člověku může dostat, i když napíše "slušný a nápomocný" vzkaz.
Proto se občas neudržím a někde se ozvu veřejně - hlavně tam, kde autor své chyby vydává za styl - místo aby to prostě a jednoduše opravil. A hrubky se nedají omluvit hovorovou češtinou ani stylem.
každý dělá chyby - právě proto nechápu ty scény při sebeobhajování (myslím obecně) - a myslím že když někomu na jeho dílech i čtenářích záleží, není zas tak těžké si najít "korektora", případně pravidla čj online :o)

03.05.2013 17:54:05 | hanele m.reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Nacpak zveřejňování, když o čtenáře nestojis?

03.05.2013 17:38:12 | reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Pravidla pravopisu jsou odborná znalost?? O ou, to je vtip dne :-)

03.05.2013 16:51:07 | reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Já taky upozorňuju do vzkazů. Tak to je fakt, není to samozřejmě úplně pravidlem, záleží na lidech a jejich povahách.

03.05.2013 16:43:38 | Jináreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Souhlasim s tim, ze kdyz je to verejne, tak na to muze nekdo reagovat podrazdeneji.
Ja na chyby vetsinou upozornuju pres vzkazy a taky me za to jeste nikdo neposlal do haje.

Ale na druhou stranu si myslim, ze to nebude mit tak fatalni vliv, ja s tim napriklad nemam problem, kdyz mi to nekdo napise verejne, takze to asi bude pripad od pripadu.

03.05.2013 16:25:40 | Jan Voralbergreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Zajímavá debata. Mám k tomu jen jednu věc - myslím si totiž, že upozorňovači na chyby a hrubky jsou okamžitě označováni za hnidopichy jen proto, že všechno upozorňování probíhá veřejně. Kdyby si to lidé psali do vzkazů, tak by tady k těmto diskuzím nedošlo, a že k nim dochází hodně často. Lidé se totiž nenechají veřejně "urážet" a osočovat. A fakt to tak je. Když se mi něco nelíbí nebo vidím chybu, tak to dotyčnému napíšu do vzkazů, on mi to popřípadě vysvětlí, opraví, nebo poděkuje apod. A nikdy se do mě nikdo za to nepustil.
A k dílu: Píšeš pořád stejně, svým stylem a pořád děláš chyby a vždycky je dělat budeš. Ale myslím si že lidi co tě neznají si na to časem zvyknou a přestanou to řešit.

03.05.2013 16:13:44 | Jináreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Klid, nemyslel jsem to přímo na tebe, jen jsem nadhodil jak to tu někteří mají. .)
A ani ti nevyčítám, jak píšeš - je to tvoje věc, jestli se ti to líbí, tak tak piš.

03.05.2013 15:50:40 | Jan Voralbergreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Hřích tu pro lidi, co upozorní na chybu, není samotná chyba, tu udělá sem tam každý, ale to, že jsou za to poukázání považováni okamžitě za hnidopichy a za nepřátele a posíláni za to do prdele.
Nejlepší jsou ovšem ti, co si to ospravedlní tím, že tak prostě píšou a basta. U nich je lepší se pro vlastní klid odporoučet, protože těm člověk nic nevysvětlí i kdyby to myslel sebelíp.

03.05.2013 15:35:03 | Jan Voralbergreagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

jdu na vzkaz

03.05.2013 15:31:41 | reagovat

Šíp... Publikoval(a): JohnyD. | Básně » Ostatní

Já v podstatě píšu moc nerad. Většinou jen tam, kde vidím možnost že si dotyčný uvědomí chybu a příště ji snad napraví. Ty ses postavil proti mne jako proti nepříteli. Na zvracení? ne, neurazil jsi mne, to bych se musel chtít nechat zrazit. Jen... To mi hlava nebere a jinak vezme leccos: znát svůj mateřský jazyk je na zvracení? Literatura je především práce s jazykem s tím tvé zvracení nic neudělá. Máš tam ještě další tři chyby

03.05.2013 15:17:58 | aravarareagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí