Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1203 záznamů. Zobrazuji 91-105.

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

pánové já se domnívám, že byste měli unést konflikt, protože to je jaksi podstata systému založeného na tom, že lidé vymění informace /předpokládá se, že informace co nejpravdivější podle nejlepšího vědomí a svědomí/, debatuje se, každý si učiní závěr, hlasuje se, rozhodne se, a pak - right or wrong, my country /prý říkají angličané/.

/:) jistě vidíte všechna slabá místa, kde tento proces vázne - nejen zde na Literu....
a jinak, začínám přemýšlet, jak je to vlastně s těmi urážkami. například - na naší politické scéně se poslední dobou staly neuvěřitelné věci - aktéři si podle mne měli z definice sbalit kufry a volby se prostě měly opakovat, padni komu padni, protože hranice přijatelného - nikoli přijatelného slova,ale přijatelného skutku- se opět neuvěřitelným způsobem posunula - a... namísto skutkům zůstala pozornost věnována slovům/.

Aťane já se na ten Island musím někdy podívat, jak to aktuálně dopadá.
Ale podle mne
a/je to otevřená záležitost,
b/vladan má pravdu, v situaci čr jsou dluhy nebezpečné - já v nich vidím *poukázky na otroctví* - asi některé ty *investice* u nás nebyly dobře domluveny, když vidina splacení je nulová /prý?/
c/vnitřní dluh- USA- je něco jiného, než dlužit v zahraničí silnějšímu státu, jakpak se zachoval ke svým dlužníkům ČEZ, no?
d/nepočítej s tím, že nežijem na divokém západě- že se něco učeše, to ještě neznamená, že se změnila podstata; btw nemůže např. mít nějaký význam strategická poloha Islandu v tom, co si může Island dovolit? skutečně je na tom zahraničně politicky stejně?
e/nepočítej s tím, že by se na nás nedívali jako na druhořadé - už jsi čet v HN o rozdílu v kvalitě potravin prodávaných za prakt. stejnou cenu v ČR a v Německu? .. hele a tady asi právě bude ten rozdíl mezi postojem klíčových správců ČR a Švýcarska k vlastní zemi.... *dobrá adresa* se ze země nestává tak, že občané na ni kašlou a neváží si spoluobčanů ve stejný lodi....
f/ano, také souhlasím, že kdo se zachoval nečestně, má se z toho zodpovídat... jen .. :) ten mikuláš s gulášem se asi nedostaví, to je bod, kde se v úvaze rozcházíme..../osobně bych alespoň ráda čestné účetnictví-- ovšem -- MÁ NA NĚM VŮBEC NĚKDO DOOPRAVDY ZÁJEM v době kasinového kapitalismu?? - zdá se, že i USA a spol. volí variantu *naučím se dobře hrát pokra* -- za těchto okolností je otázka, jak se situací naložit; ovšem PŘI ZACHOVÁNÍ PŘEDPOKLADU, ŽE ČR JE KOMUNITA... a ten- zdá se aktuálně zachován není/

g/..:) a nic ve zlým, prostě diskutujem

16.07.2011 09:14:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/aťane podle mne se především ukáže, že peníze neexistují, přinejmenším ne v té podobě, ve které si je představujem/š - určitě ne to, že se vytáhnou z těch bank jako ze štrozoku a nastane eldorádo. a bude z toho ještě pěkný binec, asi trochu jiný, než si představuješ. ale to se nedá nic dělat, je to nevyhnutelné. asi tak./

15.07.2011 19:12:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Vladane banka není bankéř, navíc hráči na burze /ti, co dělají hedge fondy a pod./ mají ten mozek trošku jinak fungující, pokud jde o zacházení s riziky- a tohle byl ten zádrhelík.

15.07.2011 11:55:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/podle mne byly ukázkou státu absolutně bez regulace časné USA, v době osídlování bělochy. Komu se nelíbilo, mohl táhnout dál - existoval prostor. Regulaci si vyžádal vysoký stupeň násilí ve společnosti, asi v té společnosti přestalo být příjemné pobývat.

vzdělání, výchova, náboženství pokud je institucionalizovaný- všecko regulace. vy se hádáte o nástroje, není jasný váš cíl. například - má stát financovat vzdělání/školství nebo to nechat na rodičích? tam asi bude ta *pravicovost* a *levicovost* a jejich hranice. jistě, pravicově - když rodiče viděj, že se *vzdělání vyplatí*....:o) a co když to nevidí a vzdají to /problém těch *cikánů*, a možná nejen..../?
atd.

tož, podle mne dříve či později dojde na tyto otázky./

15.07.2011 11:53:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

aťane viz níže.

a soroš je ukázka zvláštního /zvláštního efektu/, průšvih je, že je potřeba vyřešit i *běžné*. /:o) a samozřejmě zvláštní efekty jsou fajn, ale musely by bejt NA ÚROVNI ČESKÉ REP. a v její prospěch jako celku/

15.07.2011 09:21:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/to zdanění dle Daniele, neboli fin. transakce, vymyslel prej nějaký nositel Nobelovy ceny, jsem zjistila :)
....a s tou krizí, racionalitou a podobně -
myslím, že schéma vypreparované Vladanem je trošku okleštěné, kdo se na něj spolehne jako na samospasitelné, dočká se samoregulace ve formě krizí. No a pak nastane otázka, jak se má tlupa chovat v době krize.

takže opět budeme u otázky, jak bychom alespoň chtěli, aby tlupa vypadala, na jaký model *odlaďovat*.

:o) protože jinak je to jasné - postřílet důchodce, co už nemožou makat, postavit další dálnice a zpoplatnit, zpoplatnit všecko, dovést číňany z hladomorných oblastí jako levnou pracovní sílu /fakt jsou v některých věcech efektivnější/, postřílet lidi, co si do roka nebudou shopný najít práci, euthanazie u chronických onemocnění s pracovním omezením...............:o)/

15.07.2011 09:16:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/von by si Sorosz stejně RACIONÁLNĚ vybral aťana - myslete! :o) jojo Jánošík - bohatým beru na chudé seru....:o)/

15.07.2011 09:08:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/:o)no nevim, mně nějak ten hypothalamus při pohledu na Soroše nestartuje...:o)/

14.07.2011 21:13:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/nicméně, myslím, že jsme aspoň vyřešili ten podproblém z předodminula (maybe). manželkám do čaje dopamin šlohnutej babičce! :o) a svět bude modrej jako zamlada. no aspoň něco./

14.07.2011 20:46:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/:o) hele hašlerko a to si jako dycky šlehneš dopaminu, než s tím slizkým dědečkem ulehnete??
:o) no, to by možná něco řešilo....ačkoli...:o) mojí mámě substituujou dopamin kvůlivá parkinsonovi a zamilovaně nevypadá, ani když má špičku /dopaminovou/....
voni v tom zas budou nějaký háky.../

14.07.2011 20:38:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/:) je ahoj hašlerko. a racionalizace je co?

14.07.2011 20:01:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/neboli takto. pokud s něčím nesouhlasím, tak to prostě nedělám.takže sorry, sorosz je spekulant, a že si to kompenzuje nějakýma koníčkama.... ale jinak ano, něco by bylo dobré udělat. :o) jen co bude jasné, jakej má svět vlastně bejt - :o) kromě toho,že modrej./

14.07.2011 20:00:00 | pamp_elkareagovat

Deregulace je mor Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/to je prdel. tak George Soroš zkomplikoval život fůře Britů, patrně víc těm, kteří si zas až tak bezpečně nestojej, a pak ho posedla filantropie..... :o) připravím vás o úspory a pak vám dám své přebytečné sako?,,,,,,,,nic proti ničemu, ale na zadek bych si z něj nesedla. jinak - trh je složen jaksi ze subjektů, které se nechovají altruisticky, tak proč by se měl chovat altruisticky, provozují jej lidé, kteří mají racionalitu pouze jako prostředek, jak naplnit iracionální cíle, tak proč by měl být racionální.......a ....vůbec, co znamená, že je něco RACIONÁLNÍ??? /

14.07.2011 19:27:00 | pamp_elkareagovat

Jak jsem v Přelouči vykoupil knihkupectví Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/:o) jej, tak ty si chceš hmm trošičku dělat legraci z nějaké ženské a hodláš se u toho schovávat za jiného chlapa??? ....:o) ehm, no, tak ...snad.. ten orgasmus zvládáš samostatně, noo..... :o) jinak holt zbejvá ten Hrad, tam jsou poradci snad i povinný :o)/

13.07.2011 22:35:00 | pamp_elkareagovat

Jak jsem v Přelouči vykoupil knihkupectví Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

/:o) aťo já ve skutečnosti prakticky nikdy nelžu, a už jsem s tím měla děsně nepříjemností- to se jaksi nečeká.... akorát virtuálně budím falešný dojem - aniž bych chtěla...:o) a to zklamání, když se zjistí, že FAKT NELŽU... :o) no ale hele, míříš vysoko, až na Hrad - kdepak v tramvaji, až něco zaslechnu na palubě airbusu, tak Ti dám vědět..../

13.07.2011 21:56:00 | pamp_elkareagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí