Spravedlnost za umlácené kotě

Spravedlnost za umlácené kotě

Anotace: Je správné žádat život lidský za život zvířecí? Za krutou a zbytečnou smrt já říkám ANO! .

Bylo mi krásných patnáct let. Čtrnáct dní prázdnin jsem trávila v domku se zahradou u známých mojí maminky v krásném pohraničním městě.
Na zahradě domku viselo čerstvě vyprané prádlo a další košík byl připraven na pověšení.
Byla jsem v patře v pokojíku, když tu slyším nadávání staré paní a pláč kotěte.
Letěla jsem po schodech dolů, vyděšená, co se děje. ¨
Stará paní držela kotě za kůži na hřbetě a mlátila ho hlava nehlava. Skočila jsem k ní a vytrhla jí týrané zvíře z ruky.
"Co to děláte!!!" křičela jsem na ní, "zbláznila jste se?
Podívej, co ten parchant udělal", vřeštěla vztekle ta baba.
"Nasral mi do vypraného prádla! Teď ho můžu vyhodit".
Ježíši, tak ho nemlaťte, cožpak má rozum, aby vědělo, že dělá něco špatného? Já vám to vyperu, tak se už na něj nezlobte", chlácholila jsem nepříčetnou stařenu.
Šla jsem nahoru do pokoje pro svůj prášek na praní.
V tom se podívám z okna na zahradu a krve by se ve mě nedořezal.
Bába mlátila pytlem na brambory o zem a ten pytel, vždy po dopadu, vyskočil vzhůru.
Najednou se rozběhla k plaňkovému plotu a začala pytlem nepříčetně mlátit o plaňky.
"Kotě!", blesklo mi hlavou a letěla jsem dolů, že jí zabiju.
Když jsem doběhla na zahradu, už ta stvůra kopala jámu a pytel se již nehýbal.
Došla jsem k ní a řekla:
" Proklínám Vás a přeji Vám abyste zemřela pomalou smrtí a v krutých bolestech". ¨
Sbalila jsem kufr a vrátila se zpět do Prahy, ráda, že nežiji mezi tak krutými lidmi. ¨
Do roka ta žena zemřela na rakovinu hrtanu, pomalu a v krutých bolestech.
Já jsem tomu byla velmi ráda a stále jsem, že přeci jen existuje spravedlnost. Někomu se to možná nebude líbit, ale fakt jsem si to její trápení užívala.
Toto se opravdu stalo a není to můj jediný takovýto krutý zážitek. Pokud budete psát komentáře, napište, zda chcete ještě další příběh. Teď nemohu, je mi opět mizerně, když jsem si to připomněla.
Autor vandule, 14.02.2013
Přečteno 625x
Tipy 4
Poslední tipující: enigman, Rádoby zoufalá
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je síla...zažil jsem něco podobného...co nechápu je že lidé si pořizují z nějakého dle mého nesmyslného důvodu ,,zvířecí mazlíčky,, a pak to takhle dopadá...asi by všichni takoví měli chvíli bydlet na vsi nebo v divočině aby si uvědomili co zvířata vlastně dělají a proč to dělají...

02.10.2013 14:21:41 | enigman

Eni - byl to jeden z mých nejhrůznějších zážitků. Jediné, co mě trošku tlumí bolest je spravedlnost, které se té babě dostalo. Umírala také v bolestech a dlouho jako to koťátko. Lidská bestie si vyzkoušela, jaké to je.

02.11.2013 00:52:15 | vandule

Jednou mi dívčina s klidem vyprávěla jak topila štěňata. Bylo mi dost divně, ale vím, že slepá koťata i štěňata se takto na vsích odedávna selektují. Podobně jako se zabíjí zvířata na potravu, sentimenty žádné nejsou.

29.07.2013 18:02:12 | Lilien

Ano vím to a nikdy bych to neudělala. Raději kastrace, než v vražda. Měla jsem chovnou stanici NO, a když se narodilo šest štěňat dvě nejslabšíjsem před návštěvou poradce chovu schovala. Tak sice byli bez rodokmenů, ale naživu ;)

30.07.2013 07:56:20 | vandule

Ach můj Bože, nechci další příběh! Neviř v sobě tu negaci. Někdy stačí jen myšlenka, aby to bylo jinak. Nevíš, jaký život žila, že se v ní objevilo tohle.
Přeji Ti lepší okolí a méně těchto lidí.

03.03.2013 14:14:31 | Rádoby zoufalá

Nebudu sem dávat další příběhy. Všechny dopadly dobře -všichni vrazi do roka chcípli. Asi jejich odsouzení bylo na místě. ;)

17.03.2013 11:13:24 | vandule

Mrazí mě z toho, jak si libuješ v jejich utrpení a smrti. Copak by ti opravdu dělalo dobře zabít člověka? Kdo jsi, abys mohla lidi kolem sebe tak snadno odsoudit k smrti? Nepěstuj to v sobě, zaséváš do sebe mnohem větší krutost, než jakou se v těch lidech snažíš potrestat. Pokud je někdo špatný, vrátí se mu to i bez tvé pomoci. Nezahrávej si s tím.

11.06.2014 09:07:43 | WOAM

Vrah musí být potrestán - je to spravedlivé. A já vyznávám spravedlnost. A vrah, který usmrtí jiného živého tvora krutě, musí krutě také zemřít. Žasnu, co dnes dávají vrahům za tresty! Za 10 let některé propustí, aby mohli vraždiit dál? A to také drtivá většina z nich udělá! Každý tvor má právo na život. Zabiji-li někoho z obranných důvodů je to o něčem jiném.

15.06.2014 14:51:39 | vandule

pokud člověk někomu ublíží tak se mu to vrátí...

14.02.2013 23:51:42 | enigman

Moc bych si to přála.

16.02.2013 08:34:17 | vandule

říká se přeci, že kdo ublíží kočce, brzy zemře, jako můj spolužák, který věšel kočky za ocas, zabíjel kočky, a mučil kočky, a také zemřel. ale to může být jen shoda náhod :D každopádně kdo týrá zvíře, zaslouží si to samé. ne li hůř. člověk je za své jednání zodpovědný a ani šnek není o nic méně než právě člověk. ten žebříček si totiž zpupně vymysleli lidé.

14.02.2013 22:33:13 | CCGREE

Prokletí v takovýchto případech opravdu funguje. Nebyla to náhoda. Byli ještě tři stejně krutí vrahové a všichni do roka umřeli. Takovíto lidé si nezaslouží žít. Je to v pořádku, že spravedlnost existuje. ♥

14.02.2013 23:22:48 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí