chyby..

chyby..

Anotace: naivní co by kdyby..

Sbírka: na kridlech orla

Stáli tam proti sobě, jak šelmy čekající na souboj

ona se na něj nedívala kouřila, i když to neuměla a pozorovala kolemjdoucí

mohla se otočit a odejít

 

v hlavě se jí přehrávala stará poprskaná páska filmu dokolečka a dokola až měla pocit,

že se ji snad rozskočí, ruka se ji trochu třásla, ale za nic na světě by to nedala najevo..

 

/Ahoj, jmenuju se Alena, jsem hysterická, totálně ujetá, někdy mám strašně špatnou náladu a s nikým nechci mluvit, jsem kousavá a sarkastická, přehnaně emotivní a strašně ráda se hádám, neumím šetřit a věčně nemám práci, bojím se řidit auto, a někdy jsem strašná feministka, občas se strašně opiju a dělám ostudu, ačkoliv se to snažím omezovat, nejradši mluvím sama o sobě a v některých nevhodných chvílích jsem strašně vtipná, to znamená , že bývám také netaktní, neumím skákat, jak někdo píská a pokud to dělám, pak stejně vybouchnu, budu ti vnucovat svý zájmy, svý kamarády a svojí rodinu. Krom toho mám velmi vysoké sebevědomí a jsem narcis.

Těší mě/

 

/Ahoj Aleno, jmenuju se Hugo a budu tě milovat i s tvýma chybama./

 

 

 

 

Autor Loveless, 22.05.2014
Přečteno 1192x
Tipy 13
Poslední tipující: Mensió, Nespavec, Lioness, Niky88, Inna M., básněnka, Jort, Petbab, Pamína
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

O tom to je... A milovat ideál? To by byla (možná později než dřív), nuda.
Není to o ideálech. Ale o klíčcích a zámcích.
Připomíná mi to scénu z filmu "Dobrý Will Hunting" s dnes již zesnulým Robinem Williamsem. Ten tehdy tomu mladému géniovi říkal něco ve smyslu:
"Láska, to je ochota, schopnost sdílet s druhým ty nejintimnější pocity. Znát jeho slabosti a chyby a přesto ho milovat. A schopnost se před druhým bez obav otevřít".
Tem génius sice byl génius, dovedl rozebrat obraz na stěně i Willovu duši, ale chyběly mu vlastní zkušenosti a pocity. Byl jen chytrý génius.
Možná jsem to nevyjádřil zcela přesně. Je to ji delší dobu, co jsem tento film viděl a vlastně je to i jistá náhoda, že jsem ho vůbec viděl. Televizi se totiž snažím vyhýbat...

Nicméně, zaujal jí, líbil se jí, chtěla ho. Minimálně poznat.

12.02.2015 10:44:28 | Nespavec

Ta citace se mi lìbì;) a ta poslednì věta?Tu sem asi nepochopila:)

12.02.2015 14:21:06 | Loveless

To jsem rád...:)

12.02.2015 15:14:26 | Nespavec

Věřím že se vždycky najde někdo kdo nás miluje i s našimi chybami.. ale hezky jsi to napsala, kdyby bylo seznamování takhle upřímný.....no asi by nikdo z nás nikoho neměl :D:D a nebo naopak by to předešlo spoustě problémů a chodili by spolu jen lidé co si rozumí, jako opravdu rozumí. Vzhledem k tomu že jsi anglicky docela zdatná, doporučuji seriál You're the Worst http://www.csfd.cz/film/379662-you-re-the-worst/ je to prostě bomba o šílenym vztahu dvou naprosto šílenejch lidí. Zrovna Tobě by se to fakt mohlo líbit.. :)

03.11.2014 18:50:19 | Lioness

Sleduju to..miluju to:D diky:D

12.02.2015 14:18:51 | Loveless

To jsem velmi ráda :) akorát zatím není natočená další řada jestli se nemýlím :/

13.02.2015 10:23:47 | Lioness

a láska je nejmocnější ze všech citů...všichni ji toužíme znovu poznat a mít...poučení že plyne z chyb? ..kdepak, hoříme znovu...a rádi:-)

23.05.2014 16:19:29 | básněnka

ST. Všichni toužíme po bzpodmínečné lásce.

23.05.2014 05:47:48 | Pamína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí