Lecka

Lecka

Anotace: ...poplakavajici pryskyřice na hrudním koši myšlenky...

...neviditelné kontrakce na mozku. Nevydelitelna odmocnina manicke touhy po sebereflexi. Ty a já. Narušení autonomní integrity. Nabourani hq konstanty reakci bytosti.

Další pojednání o skutečnosti. Vlažné vazby na život, pouto rodineho kruhu, sto a jeden prstenců svobody. Jsi svoboden?
v bodnem kruhu hierarchie topologie emocí. Strukturální fond nálad. Emanace štěstí.

Oběti jedné sebezatvrzele výchovy. Psychoanalyticke vrstvy uvnitř švů. Čekání na otevření se tvůrci konstituci. Ty a já interakce. Láska.

---

V prostoru před manifestaci pritomne svobody. Malířské obzory aplikované na improvizaci. Zpátky do hrudi. Diluvialni svět mezi zebrovim dechu.

Vzdát se touhy ubijejici noc stínem dne. Ve vrcholné koncentraci výtažku neci pozornosti. Mysl lomene patra po pricine kořeněné energie.

Stav obojetne majetnicke polarity strachu. Strach vrstvici se v pameti světla.

Ty a odstín tvoji bytosti. Polovina jmění duševního svitku ztraceného ve tmě. Milost emanovana ze tmy. Jako bychom se nalezli v přítěží zizne.

U pramene. Hynoucich klasu. Klasu harmonizujicich se v lůně dvou žen. Žen mezi nimiž nalezam svá křídla a dávám jim svůj čas.

Taková jsou kanata vzoru. Šťastný muž? Na prsou dítěte. Křehkost. Zdolání perleťové stezky. Umírající delikty mladi na kolejích věcne rozkose.

Nepopiratelne pouto s tělem a zemí a měsícem a světlem. Horouci vůně dalekých zločinu. Zločinů ve vabnych zrnech.

---

Jak uniknout z lecky? Udelnost jedné životní etapy. Starý půdní prostor alternativního vesmíru. Sto souběžných oči mezi sparami cihel.

Dvě chodidla rodici se pustém nahoru proti gravitaci. Vitální pleme mapující systém pocitku proti formaci.

Vesmiry zkušenosti příliš determinovane nezrusitelnosti opakovatelnosti moci všech stvurcu. Opakující se v nekonečný okamžik až na věčnost.

Všichni loutkari prikovani ke krovum své konečnosti. Poměr mezi levitaci srdce a polomerem vize se zmeni na polymer poločasu rozpadu.

Tyl mysli určí cerne obří vyhynule rasy černých motylich larev. Viditelné pásma na jejich křídlech rotuji v prid tekutého zlata.

Stavby ze kterých se lihly lidské oči prostrelena šíji ohanky boží mysli. Svízel stinných bazinatych kreseb psychedelicke mysli.

Ty a já. Uchycení v lecce pro kterou umírající vibrující stromy ztrácejí listy imerzivni svobody. Lecka odkud unikají sto a jeden Mistrů rozpolcenosti.

---

Krev straznosti mezi věžemi obraznosti. Zrno nehybne hmoty najaté inteligentním fluidem v superliquidni konstelaci lysergickych forem.

Dávka podél organizací. Léčba odrazem představy. Utichnuti tepelné tinktury hovorů ticha. Napíšeš mi mezi životní prostředí svá tenata?

Drama je ten polibek co te svadi k rozporu. Přes hruď dokud se nedostaneš ven z krve. Utrpení a smrt v abstraktní konstrukcí světla.

---

Dvě lunaty. Krev krepelek. Střevíčky popelek. Popel mrtvých znovuzivych. Stremhlave postřehy stuhy.

Lunacit a kmit horticneho zrna. Prid a přijď. Na hostinu poezie. V celade světelné krve.

Kriselne sídla planouci popijivimi povijnicemi po hrudi. Ta provrtavana miznimi konopnymi ohankami až na dřeň umrtvujiciho nervů. Flopujici centra kolektivní apatie měst budoucnosti.

Hvězdný prach v achatove konstelaci vířivých mas. Neshledane volání které se odrážejí mezi nedostavenymi sloupy půstu. Absence citu na mapě zoufalství.

---

Stojaté vody hresici na kolejích plných zvukomaleb, šicích strojů opludnujicich mechanické schránky plne děsu plodné, nezvratné a cizorodici existence. Hlubiny bestialnich mozku ztracených v plejade generaci.

Ty a on. Odstín jejich mihotajicich vyslednic. Kontrakce neviditelné mysli uvádějící paprsky do lecky. Paprsky stvořené ve snění malého chlapce.

Opulentní ozvěna až do plastve medoveho tylce srdce. Zvon a v něm zmrazené děti v usti čepelí staletí.

---

Az na konec neodvratnosti. Četba z mé hlavy, prorezane láhve od srdce, broušené řetízky z otroctví mysli heslum, tvarobezne imanenci jazyka, obihajicim endokrynim soustava svalových energentu fluida.

Dalekosáhlé delikty lecky vnadnych a obnazenych poetickych nervů ztracených v pásmech hyperodporu orionicke sítě. Obvody starších optimalizovanych maester.

Verše podobajici se matematickým pouckam . Latergicke výboje proti expanzi rozumu. Hlas zanikající na plicích vyvrzenych osudem slova. Ta nedocenena vážnost zlomene vznešené krve éterické dvojsmyslovi čepele vláken fluida.

Ty a já. Panenské trsy bezejmenných pečeti. Obrazy razici si cestu skrze tvoje permutujici odrazy v budoucích pásmech pocitku. Vlaky morfologickych synapsi odeznívajici emoce samoty vážky.

----


Salba suprementalnich nebes. Eskalujici prales symbolů. Vědět kdy přestat a uniknout psychoterapeutické rapsodii jež nebude čtená ani videna.

Pro její neuralitickou komplexnost a nezamenitelnost v proudění částic. Pro její molekulární myticke vzorce plne chaluh a mlhy.

Pro hibernace v tělech napjatych skutečnosti vyvrzenych z velké katedrály architekta kosmu. Budiž ti tento ročník tvůrčí krve milosrdný a laskavý.

---
Autor Happyyz, 13.05.2017
Přečteno 473x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí