Kachnička

Kachnička

Anotace: Šla jsem do práce a jako každý den jsem neopoměla po cestě proběhnout Pankráckou tržnicí a juknout, zda mě něco zaujme.

Jejda, krásná plyšová kachňátka, která po zmáčknutí vydávala srandovní kvákání. Byla jsem nadšená. Hm, za 15 korun, to je zadarmo.

Tak hrabu v košíku a hledám tu nejhezčí barvu. Zalíbila se mi modrá, ale ouha, kachnička měla jen jedno oko. Jiná modrá tam nebyla. Co teď? Vzala jsem do ruky ošklivou fialovou, která měla sice obě oči, ale zase nekvákala.

"Nemohla byste mi prodat za dvacku obě?", ptám se znuděné slečny za pultem. "Ta modrá má jedno oko a ta fialová zase nekváká", otázala jsem se toho ksichtíku. "Paní, to nemohla, proto je prodáváme tak levně, že nekvákají", odpověděla mi pohrdavě, jako bych byla dement. To mě ovšem naštvalo, tedy ten přístup.

Čapla jsem tu nekvákající, fialovou, nenápadně jí uloupla jedno oko a hodila do košíku. Vylovila jsem tu modrou, kvákající, ale bez očka a s přiblblým úsměvem debila, za kterého mě ta dívka považovala, jí s povzechem povídám:" Tak co se dá dělat, vezmu si holt tu bez očička."

S vítězoslavným úsměvem si holčina vzala 15 korun a já s úsměvem potutleným odkráčela. V práci jsem očičko pěkně modráčkovi přilepila a dělá mi, holka, svým srandovním kvákáním, radost dodnes.
Autor vandule, 29.07.2013
Přečteno 462x
Tipy 3
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na tržišti to mají těžký, moc si na těch slevách nevydělají;)))

29.07.2013 17:55:58 | Lilien

MNo asi ano, ostatně kdo to má lehké v této totálně morálně zničené zemi. :(

30.07.2013 07:58:36 | vandule

To je fakt:(

30.07.2013 08:10:41 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí