Utrpení komiksového hrdiny

Utrpení komiksového hrdiny

Anotace: ..utajená fakta

Věnceslav Drvota je komiksový hrdina.Tedy byl...komiksový hrdina..z blíže,vlastně zcela neznámého komiksu.Bohužel doba je "zlá" a tomuto druhu hrdinů rozhodně nepřeje.Jelikož Věnceslav Drvota se nemínil smířit s tím,že by se snad mohl stát "nečteným",zamířil na příslušný "ostrov jistoty"tedy jasně řečeno do svého nakladatelství(hovorově vyjádřeno Úřad pro vyhledávání naprosto nepoužitelných,pracovních příležitostí).Věnceslav Drvota,byl skutečně zkušený,komiksový hrdina,tedy věřil,že jeho schopnosti budou využity.Ovšem jaké překvapení doznalo jeho sebevědomí po rozhovoru s plně vyškolenou a zodpovědnou pracovnicí Úpvnnp.."podívejme se pane Drvota na Váš problém jasně a věcně..komiksové hrdiny dneska nikdo nepotřebuje,prostě nejsou na poli literárním uplatnitelní...holt to nikdo nechce..takže prostě a jelikož máme nedostatek Karkulek,Sněhurek a ostatních těžce fyzicky pracujících postav..mám tady pro Vás nabídku rekvalifikace.Věnceslav Drvota nemohl odmítnout,jelikož si byl vědom postihu v podobě doživotního prodeje svých příběhů v instituci "Výprodej levných knih po slevě",takže prostě "bral všechno"co mu bylo předloženo. Po nějaké době se Věnceslav Drvota mohl opět věnovat své oblíbené práci literárního hrdiny..bylo to trochu jiné,možná až šokující..každopádně neuvěřitelné..Věnceslav Drvvota se stal hrdým rekvalifikantem jako Karkulka prvního stupně s oprávněním používat přezdívku "červená" a Sněhurka bez možnosti trvalé smrti.. . . Závěrem tohoto odhalení bych ráda apelovala na všechny čtenáře světa.."Nepodceňujte své,oblíbené,literární hrdiny..nikdy nevíte co ve skutečnosti ukrývá jejich minulost"..
Autor lipo, 08.02.2016
Přečteno 620x
Tipy 15
Poslední tipující: Aťan, Mácha, Ziny, enigman, Jort, MARKO, Amonasr
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak přesně tohle jsem nedávno prožil i když do hrdiny a ještě k tomu komiksového mám daleko ... :-)
Můžou být hrdinové bez zubů????
:-))

01.06.2016 23:24:35 | Mácha

Bezzubý hrdina je předem odsouzený skončit ve výprodeji... :-))

02.06.2016 10:32:13 | lipo

já našel popel...

09.02.2016 18:52:41 | enigman

Celkem vtipný nápad! Jen bych si dala trochu víc práce s úpravou samotného textu. Chybí ti mezery za tečkami a čárkami. V některých větách jsou čárky tam, kde být nemají, jinde zase chybí. No a ty přechody mezi větami pomocí dvou teček, to je taky dost neobvyklé.

08.02.2016 23:09:01 | AndreaM

No..abych řekla pravdu,skutečně mne příliš nezajímá kolik práce by jsi si "s tím"dala ty..a kritika typu.."chybí ti tam čárka"je poměrně malicherná..vzhledem k tomu,že mé "výtvory"zde skutečně nemají ambice trvalých,uměleckých hodnot..

09.02.2016 00:21:16 | lipo

Jen jsem ti chtěla přispět dobře míněnou radou, protože si nemyslím, že psaní čárek je nějaká malichernost. Jejich psaní není otázkou náhody, ale má svá pravidla. A je úplně jedno, jestli píšeš obchodní dopis nebo se snažíš o nějaký „umělecký“ výtvor, ať už s ambicemi nebo bez nich.

09.02.2016 09:22:16 | AndreaM

Příklad vynechání interpunkce, úplně to mění význam věty:
Přijmeme brigádníka, který natře plot, a uklízečku. - správné
Přijmeme brigádníka, který natře plot a uklízečku. - špatné, nebo snad brigádník má natřít plot i uklízečku?

A ty mezery, hmm :D, přinejmenším se to dost těžko čte. Škoda. Ta holka má potenciál. :D

16.02.2016 08:52:09 | Ziny

Já myslím, že uklízečka se promění v plot a brigádník pro jistotu vůbec nepřišel...zajímavá asociace na téma "interpunkce"..myslím, že tento vše vysvětlující rozbor se zde skutečně neztratí..má to "štávu".. :-))

16.02.2016 11:36:45 | lipo

VELKÝ :D)))

16.02.2016 14:48:14 | Ziny

Jestliže máš pocit,že jsi v kanceláři tak souhlasím,nehledě na to,že i dobře míněná rada má svoji formu..tímto ukončuji tuto debatu a kvapem odcházím,než dostihne mne hněv samozvaného mentora s kupou jistě dobře míněných rad...a beru to přes kancelář.. :-)))

09.02.2016 14:20:13 | lipo

Andreo, máte pravdu, ale je to marnost nad marnost. Tohle je prostě neupoučitelný "interpunkční anarchista" :-)

09.02.2016 14:09:21 | Prskolet

Za trest teď bude Lotte každou noc strašit Věnceslav s bezzubou vílou..jelikož díky tvému komentáři mají zde někteří pocit,že jsi chtěla též přispět d.m.r.. :-))

09.02.2016 15:33:50 | lipo

Hmmm, dík! Asi to je zbytečné plýtvání energií...

09.02.2016 15:04:04 | AndreaM

Chudák Věnceslav...

08.02.2016 15:18:07 | Prskolet

..se s tim kluk nějak popere..

08.02.2016 15:25:30 | lipo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí