Ach, ti námořníci

Ach, ti námořníci

Anotace: nonsens-poezie na pěti řádcích

Jistý matros z Tuzly
prý zná všechny uzly.
Na důkaz spolknul kus dřeva
aby si zauzlil střeva
ten mořský bzuk z Tuzly.
Autor ludicrus, 14.12.2017
Přečteno 363x
Tipy 5
Poslední tipující: mirecek, JSJ, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musím se přiznat, že mám špatnou zkušenost s objímáním, i když jsem při něm neměl zaslzené oči. Jedna moc hezká slečna mě objala v tramvaji a když vycítila mé rozpaky, nasadila si brýle a řekla .... pardon, já si Vás spletla se strýčkem Benediktem. Já se pak čtvrt hodiny usmíval, než jsem přišel na to, že mi chybí peněženka. Takže, prosím Tě, než mě obejmeš, řekni tázavým hlasem ... Luďa ? Já Ti odpovím ... Ivča ? Jestli ten dědek řekne ... Franta ... nebo Pepa ... tak ho nech bejt.
Neriskuj svoji peněženku.
Luďa

17.12.2017 12:50:40 | ludicrus

he hahááá děkuji za rozesmání :-))

14.12.2017 10:51:38 | Iva Husárková

Ivo, prosím Tě ještě o kondolenci do Tuzly. Adresa viz Tuzelskaja gazeta, kolonka "narození - úmrtí".
Ludicrus

15.12.2017 08:13:13 | ludicrus

ježiš promiň Tuzelskaja gazeta (kolonka narození - úmrtí): přijměte upřímnou soustrast ve Vašem hlubokém zármutku matros byl vyjímečný jako kouzelníci polykají meče matros z Tuzly vleže vkleče polykal dřevo (v důsledku tohoto rozuzlení dnes už je jasné proč tu není) jeho počin vejde do dějin pro námořníky ovšem konec všem nadějím odpočívej v pokoji matrosi čest Tvojí památce :-((

16.12.2017 03:18:29 | Iva Husárková

Ivo, nezlob se, ale já pro slzy Tvoji kondolenci nemohu přečíst, vidím to rozmazaně, proč jsi to nenapsala komplet velkými písmeny ?
Ludicrus

16.12.2017 08:40:41 | ludicrus

je mi líto Tvé ztráty Ludícu objímám Tě :-))

17.12.2017 05:57:19 | Iva Husárková

Prosím Tě, počkej s tím objímáním, já jsem teď tak uřvanej, že bych Tě nerozeznal ani od kteréhokoli ze svých strýčků.
Luďa

17.12.2017 08:35:50 | ludicrus

he hahááá Luďo Ludíku to bys možná ani nerozeznal normálně :-)) jen se vyplakej počkám :-))

17.12.2017 08:46:53 | Iva Husárková

Ivo promiň, já už nevím, co povídám. Možná bych nic nerozeznal zrakem, ale z Tebe určitě netáhne tak intenzivně pivo a nemáš tajli, jako bys byla v devátém měsíci. Ale mačkat strejcům pupek se mi opravdu nechce, takže raději počkám na schůzi Spolku amatérských literátů. Budu stát hned u vchodu do sálu a na paži budu mít falešnou pásku s nápisem pořadatel. Pokud nás takových tam bude víc, jistě Ti nebude vadit, že obejmeš všechny. Pokud se nepodobáš mým strýčkům, jistě jim to proti mysli nebude.
Luďa

17.12.2017 10:37:11 | ludicrus

ach bože Ludíku nevím jestli nedošlo k nedorozumění nemyslela jsem že špatně vidíš ale že ženský v určitym věku strašně sejdou... (na rozdíl od chlapů který zrajou jako víno) jee to by byla srandááá mohla bych si nalepit falešný fousy nicméně Ty by ses nenechal zmást že kdo by na Tebe skočil by nebyl nikdo menší (he hahááá to se mi povidlo su malá ale šikovná) než nefalšovanej strejc Ivuka a možná když si dám pár vychlazenejch jedenáctek budu objímat všechny :-))

17.12.2017 10:49:49 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí