Sonda

Sonda

Anotace: Reflexe performance J.Y. Suchánka z planetária, pozdní noc.

 

Pulzní sklenĕné, podvodní vibrace. Nautické. Dimenzionální. Modulární. Putující prostorem. Muž s technologií 21. století. Syntetické nástroje ovlivňující prostor. Scifi realita. Jako sonické fikce, sonické deníky, sonické narativy. 

 

Podmanivý experimentální live set. Skrze kroutící knoby a momenty. Na ploše dómu planetária čarokresba. Difrakce laserového paprsku kreslí po stĕnách kontury neviditelného svĕta. 

 

Hloubím zapomenute smysly a sklenĕné plochy s více dimenzemi, navazující a sebetransformující objekty zvukového designu. Obklukují to neslyšné ticho. Stimulují nezřetelné odlesky ve světle sonického momentu. 

 

Frakce jaké jsem miloval. Když si hrál s projekcemi a feng shui krystaly, jež zrcadlily skryté dimenze. Při stavu bytí a hraní býval štasten. Při spontánní experimentaci, při pohybu útrob mysli. Na chvíli zavírá oči. Zreslené hrany světla se dotýkají horizontu události. 

 

Na okamžik spatřím v hudbě a lomu ze světla počátek tvoření. vesmírné temnoty. prvotní nic. poté rozjasňující expanze jasnozřivosti objektu. Nevtištĕné vĕdomí. Přemyšlí nad slovy hudebníka, že: `hudba dokáže interagovat s duchovní podstatou, se strukturou vĕdomí vesmíru'. 

 

  Ten vztah je pradávný, prastarý, hudba je uvnitř vesmíru, ucho je tu od pradávna, oko se zrodilo z pralátky, onoho prvotního nic. A tak vzpomínám na záblesky setu ze sondy, promítám se do filosofických poloh. Snad ze stesku po tvoření, z nostalgie po insomnii, ze strachu z nudy a zapomnĕní, z touhy vyslovit se, ještě jednou, jako poprvé. Na začátku. Koncept obíhá a pojídá své brány. Otevřeny. 

 

  

Autor Happyyz, 13.11.2022
Přečteno 146x
Tipy 4
Poslední tipující: šerý, lesan-3, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musíme v něco věřit. Třeba v to, že vše je propojené. Jde jen o výsledný stav mysli. Co nás činí šťastnými? Ten pocit, nic víc.

06.12.2022 00:42:52 | PonnyPrincess

Opravdu nevím, zda temná hmota v té mohutné přesile, není vlastně "Velký bratr". Já jen, en aby už v porodnici s námi lidmi, nedělala jakési brikule...

13.11.2022 09:49:46 | lesan-3

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí