Internetový harašníček

Internetový harašníček

Anotace: Podám to spíše jako pohádku se "šťastným koncem?" Šťastný konec? Hmmm, jak pro koho, ale podle mě vítěz není nikdo. ----------------------------------------

Žil, byl jeden mládenec, který tolik toužil po lásce - pro sebe, že jejím dychtivým hledáním na internetu, za sebou zanechával mnoho zklamaných, důvěřivých srdíček.
Nestačila mu jedna lapená, zamilovaná dušička, která mu ve virtuálu poskytla obydlí, svou péči a lásku, on jich musel mít zároveň víc!
Nu v reálu by to byl velký risk, mohl by o své obydlí a péči své zamilované přítelkyně přijít, ale on byl skromný.
Nešlo mu ani tak o sex, jako o láskyplný obdiv k sobě a tak mu postačovalo číst slova vyznání a obdivu od jeho lapených obětí na monitoru.
Uměl psát tak krásná, něžná slova lásky vyznání, že okouzlil vyhlédnuté děvče již po pár větách.
"Miluju Tě", "jsi z jiného světa", "jsi vzácná žena", "netoužíš po majetku, stačí Ti jen krásná slova", "chtěl bych být teď s Tebou", "toužím po Tobě"..............
Ó, které děvče by nechtělo číst takováto slůvka lásky vyznání?
Ty důvěřivé, očarované oběťi však netušily, že ta jeho něžná slůvka obdivu vlastě říká jen sám sobě.
Až jednou oslovil své osudové děvče. Zadařilo se mu jí okouzlit svými láskyplnými a obdivnými vyznáními stejně, jako mnoho jiných před ní.
Jenže ona byla zvídavá a tak se jej počala vyptávat na jeho reálný život.
Jak si tak skládala mozaiku ze střípků jeho odpovědí, začala být nedůvěřivá.
Vyptávala se dále a on se stále víc zamotával do svých lží.
Jeden den, brzy ráno mu o svých pochybnostech napsala a požadovala vysvětlení.
Večer se jí od něj dostalo poslední odpovědi:
"Miluji Tě, omlouvám se, je mi to moc líto, odpusť, ale já novou lásku vyměnil za starou. Byl bych moc rád, kdybychom zůstali přátelé."
Koukla na jeho profil a tam oznámení, že je ve vztahu s pohlednou, sympatickou dívkou.
Odpovědi na své lži se jí tedy od něj nedostalo, vlastně ano - touto formou.
Tvrdit, že nebyla zdrcena zradou, to nelze. Byla a moc. Srdce bolelo.
Za dva dny jí na jeden server přišel dopis.
Dojemný a smutný. Od jeho dívky. V něm se dozvěděla o "něm" celou pravdu.
Jak je takto zrazována již pár let. Jak se trápí a on stále lže a zapírá. Jak mu vždy znovu a znovu uvěřila a odpustila. Děvčata si začala psát.
Jak to vše s milovníkem dopadlo?
Je teď sám a z oklamaných děvčat jsou dobré kamarádky.
Autor vandule, 22.07.2012
Přečteno 527x
Tipy 2
Poslední tipující: Radhuza, poeta
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ano, není nad "maso a kosti" :))) ale to nezní moc poeticky ;)

22.07.2012 09:36:29 | Radhuza

No to opravdu poeticky moc nezní :)

22.07.2012 09:47:01 | vandule

To se nedá vymyslet,to se musí zažít. :-):-)

22.07.2012 09:10:11 | poeta

Hm - BINGO Ty můj Poeto:)))

22.07.2012 09:11:42 | vandule

Snad abych ani raději pravdu neměl..i když to následné přátelství
je přínos.. :-)

22.07.2012 09:21:50 | poeta

Je to úžasná žena Poetko. Jsme jako sestry dokonce i ve stejném znamení, hahaha.

22.07.2012 09:24:15 | vandule

Dvě vodnářky nad větrníkem..hm a ted jsem na něj dostal chuť.:-)

22.07.2012 09:30:11 | poeta

Nene Vodnářka jsem jen já - Dračice!!!! To dostal nářez!!!!:))) A na co žes dostal chuť? Sem s tím ♥

22.07.2012 09:32:32 | vandule

Na větrník @-}--

22.07.2012 09:34:20 | poeta

Na větrník @-}--

22.07.2012 09:34:01 | poeta

A kde tam vidíš co o větrníku? To myslíš Harašníka? A co bys s ním chtěl dělat? :)

22.07.2012 09:36:55 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí