U lékaře

U lékaře

- Tak je to jasné, slečno! Vím, že jste se bála, ale diagnostika je jasná, test je pozitivní...

Ale...vždyť jsem byla tak opatrná...

- Nemusíte se bát, po čase to samo odezní.

Já vím, jednou jsem to už měla. Ale tentokrát to bez léčby nenechám, minule mě to málem zabilo!

- To se často nestává....snad jen, když to přejde do chronicity...

Ne, ne, pane doktore, nepřesvědčujte mě. Člověka to nejen společensky znemožní, ale navíc to ještě napadá i mozek – znemožní to kritický úsudek i uvažování. Zcela to vyřadí pud sebezáchovy. Kdepak, znova to nedopustím!

- Ale, co chcete dělat? Moderní medcína nezná žádný způsob jak....

Zabiju to! Mám své metody....

- Pak Vás musím upozornit, že různé pokoutné léčení může způsobit trvalé následky a....

To Láska taky! Ne, ne, já jsem rozhodnutá! Ještě dneska zajdu natrhat  pořádnou dávku čerstvého cynismu. Smíchám to s drceným humorem na povzbuzení racia. Když k tomu dodám předstírané sebevědomí, alespoň kilo siláckých řečí a dostatek názávazného sexu tak to tu mrchu prostě  zabít musí! Tentokrát před ní necouvnu!                     

Autor RustyHalloes, 04.06.2014
Přečteno 339x
Tipy 4
Poslední tipující: Pamína, Jort
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to infekční? Ráda bych se nakazila... :-)

05.06.2014 06:16:03 | Pamína

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí