VZTAH NA DVĚ KNÍŽKY

VZTAH NA DVĚ KNÍŽKY

VZTAH NA DVĚ KNÍŽKY

Všechno to začalo na Valentýna, když spolu šli díky jeho sestře na koncert.* 

Pozval ji na panáka, ona se nechala. Potom kino, za pár dní večeře, a nakonec o ještě něco později ho pozvala na návštěvu... Začali se vídat, on jí půjčil knížku, kterou si chtěla přečíst a ona jemu zas svou oblíbenou knížku plnou matematiky. A tak četli a mezitím se spolu vídali, normálně chodili na večeře, do kina a k sobě na návštěvu.

Když knížky oba dočetli, ještě si občas zatelefonovali, ale už ne moc často.

Naposledy si spolu zavolali, když měl narozeniny. Hezky si popovídali, jako by se nic nedělo. Nakonec si řekli: "Ahoj."

 

*) Scéna jako z romantického filmu: V jednu chvíli oba vystoupí v metru z opačných stran na schodiště, nahoře se setkají na poloprázdné plošině, políbí se na uvítanou a jdou spolu na ten koncert. Ona krásně voní...

Pro Terezu

 

Autor Jake, 28.06.2019
Přečteno 357x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten fígl s poznámkou pod čarou je v próze efektní, když vyjde. V takhle krátké věci, kde je poznámka jediná to spíš překvapuje. Povídka se trochu mýlí v názvu a úmyslu. Není to "vztah" ale začátek. Popisuje vkusně a zdvořile začátek vztahu kdy končí fáze seznámení a je třeba udělat konkrétní kroky. Ach ano, to bývá těžké.

29.06.2019 09:51:35 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí