Je fajn, že nemáme kolem rybníků palmy

Je fajn, že nemáme kolem rybníků palmy

Anotace: ...Vodník na palmě by vypadal jako idiot

 

 

 

Vkládat ženy do herbáře?
Co za idiota to může dělat?
I já jsem byl takovej idiot.
I já chtěl bejt rozsévačem.
Než jsem pochopil, že to není můj svět, že mi stačí jeden Bůh a jedna žena.
A že jediný skutečný štěstí je takovou ženu potkat a uvědomit si to dřív než zmizí.

Na setkání katolické mládeže vykřikovala řádová sestra, že používání kondomů je proti přírodním zákonům.
Nakonec tam byli inzultováni čtyři mladí lidé, kteří kondomy rozdávali.
Mám-li být upřímný, tak pociťuji větší nebezpečí z mládeže, která si chce hrát na spasitele lidstva, než-li těch, co se mají chuť vyřádit, když jsou mladí.
Něco jako Amišové a jejich tradice rumspringa, kdy při dovršení dospělosti vyrazí na zkušenou do světa.
Mají volbu.
Mohou si dosyta užít všeho tohoto světa po libosti.
Ovšem jakmile si už jednou vyberou návrat a nechají se pokřtít, tak potom musejí žít v řádu věcí svých předků.

Mladá maminka se zlobila, že jí nikdo nepíše.
„Za to máte hezké dítě,“ řekl jsem, co by pošťák.
„Zlobí. Já už se těším až se ožení,“ řekla a já se podíval na toho dvouletého chlapce, kterému naskočila vráska na čele. „Řekněte, co byste si přál vy?“ zeptala se mě s cinkem v oku, ale já byl příliš zmatený tou dětskou vráskou.
Uvědomil jsem si, že dnešním dětem to začíná daleko dříve než to začínalo nám.
Není jim co závidět.

PS.
Zkuste se zamyslet, co byste si doopravdy přáli a zjistíte, že to není nic jednoduchého.

 

 

 

 

 

Autor jort1, 07.09.2023
Přečteno 69x
Tipy 12
Poslední tipující: narra peregrini, Marten, Lighter, mkinka, Ophelia81, Žluťák
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...já si nikdy nepřál jednoduchý věci...;-)to je fakt...

07.09.2023 22:19:11 | Marten

...stejně člověk nedostane víc než to, co má dostat...

08.09.2023 15:03:17 | jort1

...já dostal dost... kdoví jestli jsem tolik zasloužil...karabáčem na záda.

08.09.2023 15:12:19 | Marten

Nádherná úvaha... někde si u tebe vyberu pro sebe jen kousky, ale tohle celý je O NĚČEM...
můj pohled... život je složitej a proto nic v něm nemůže bejt jednoduchý... jednoduchý měřiče se tady nevedou, všechno se musí posuzovat z milionů různejch úhlů...
když je kluk malej, na pískovišti si užije první pusu, ve školce je to už divočejší... moje dcera se ve školce třikrát vdávala :-)
v pubertě... divočina z nejdivočejších, protože skoro bez ochrany... duše, těla...obého
pozdějc... divočina,i když víc už chráněná...k sexu se pomalu přidávaj myšlenky
myšlenky vedou k touze po té jedné pravé
pozdější metoda pokus - omyl dovede k přesvědčení, vže pravýho nic není, a jestli jo, tak už jsi to prošvih
no a potom...kdo ví, tak daleko ještě nejsem...takže tady házím stopku a čekám, co bude...:-)
jorte, zdravím tě
dnes jsi mi udělal vážně radoat, kluku :-)

07.09.2023 11:59:19 | cappuccinogirl

...něco určitě bude...

08.09.2023 15:02:45 | jort1

Chudák dítě:D

Já jsem to měl obráceně, když jsem měl na to být rozsévačem, tak jsem chtěl jenom tu jednu. Když mi došlo, že to není můj svět, tak už bylo pozdě na velký řádění:)

Další tvá pěkná úvaha!

07.09.2023 10:57:26 | Žluťák

...proč jen je to vždycky jinak :-)

08.09.2023 15:02:08 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí