Je tak snadné se postavit do fronty, i když není jisté, na co se čeká

Je tak snadné se postavit do fronty, i když není jisté, na co se čeká

 

 

 

Mám dojem, že jsem byl na maškarním bále za nějakou masku jen jako opravdu hodně malé dítě.
Je to velmi matná vzpomínka.
Ani nemám tušení za co mě vymódili.
Bez toho jsem se tam necítil moc dobře, protože jsem byl mezi tolika lidma střízlivej.
No v pěti letech jsem si ještě nemohl udělat špičku, když jsem někam šel.

Chtěl jsem se podívat na Pyšnou princeznu, ale vykašlal jsem se na to.
Už to na mě nefungovalo.
Princezna nebyla dost pyšná a princ Miroslav mi lezl na nervy.
Život nás tak nějak uválí, že krapet ztratíme schopnost čichat k princeznám.
No ono se k nim stejně nemá čichat.

Před hospodou byla cedule s nápisem ZAVŘENO.
Co budeme dělat?
Uděláme si výlet na Měsíc.
Jako ten malý kluk.
Co se dívá pod sukni ženy, když se ohnula k nákupní tašce.

PS.
Andělíček sedí s veverkami na větvi stromu a plete šálu pro svého svěřence.
Zdalipak to docení?
Člověk?
Ten si myslí, že musí ke všemu přistupovat vědecky.

 

 

 

 

 

 

Autor jort1, 13.09.2023
Přečteno 76x
Tipy 22
Poslední tipující: Fialový metal, Jan Kacíř, Anfádis, Marten, Kan, Koala, CULIKATÁ, Ophelia81, Žluťák, narra peregrini, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...já byl jako malej na maškarním za zelenýho vodníka...navlíkli mě do masky a oblečku ze zelených papírových fáborek...řval jsem a zuřil (jak malý dítě umí), že nechci...ale rodiče se musí poslouchat, že...;-) a dodnes mám fotky co naši udělali...tak smutnýho vodníčka jste ještě neviděli...

13.09.2023 20:43:32 | Marten

...ještě, že to s námi rodiče mysleli dobře

14.09.2023 09:27:05 | jort1

...ale bylo to jejich dobře...;-) dětí se nikdo neptá...co je doma deptá.

14.09.2023 13:34:35 | Marten

jéjej, s vodníčky si raději nezahrávat.. jinak..

"Ach nechoď, nechoď na jezero,
zůstaň dnes doma, moje dcero!
Já měla zlý té noci sen:
nechoď, dceruško, k vodě ven."

13.09.2023 21:56:57 | narra peregrini

Jen co si pamatuju, v dětství jsem byl za myslivce, za červenou karkulku, za sedm trpaslíků (tedy za jednoho z nich), v pubertě za pytel mouky, v dospělosti třeba za Mickey Mouse nebo za lentilky...

No a teď jsem za chytrýho...

13.09.2023 19:05:55 | Koala

...máš bohatý repertoár :)

14.09.2023 09:26:01 | jort1

Málem jsi mě tou cedulí rozplakal, jorte, naštěstí měsíc je dobrá náhrada:)

P.S. Asi jde o to, z čeho tu šálu plete. Jestli z vlny, nebo z provazu:)

13.09.2023 17:58:57 | Žluťák

...no to je na pováženou...

14.09.2023 09:25:35 | jort1

jejda, já byla naposledy letos na dni děti za vlka :D ... ale když jsem byla malá, maminka mi udělala do školky na maškarní nějaký převlek.. tuším princeznovský... a vážené paní učitelky usoudily, že není dost dobrý a tak jsem skončila jako erární červená Karkulka... no kdo ví.. možná dobře... že mě pak nikdo neměl chuť očichávat :D ... ale tenkrát mi to bylo hodně líto... nu což... stejně se to stále opakuje, akorát bez kostýmů... a že už to tolik nemrzí...

ps. andělíček na větvi je rozkošný

13.09.2023 16:01:04 | narra peregrini

...tyhle starý křivdy se dokážou vynořit a pěkně bolet

14.09.2023 09:25:06 | jort1

... c'est la vie .. Každej tu černou káru svou si táhnem sám.. plnou jedinečných kombinací odžitých křivd :D ...

14.09.2023 09:44:50 | narra peregrini

Kdysi jako malý dítko, jsem byla za Karkulku ;-), k tý pyšný, no já úplně nemám ráda kladný hrdiny, za mne tedy Miroslav ne...kdo by raky vázal střevíc chlapovi že?:-)

13.09.2023 15:36:49 | básněnka

...kladný hrdina bez chyb není kladný hrdina, ale nesmysl... :-)

14.09.2023 09:24:16 | jort1

Jak tebe tohle napadá... poskládat k sobě něco, co se k sobě vůbec nehodí a přitom když to čteš tak si říkáš, jak skvěle to pasuje a že to snad ani nemohlo bejt napsaný jinak :-):-):-) to koukáš jak jsem si ten koment dneska pojala, coooo?
ne, neboj, zastavím se i u obsahu... ale jak to zatra...
Jo, už vím:
nemám ráda pyšnou....cokoliv
proti jménu Miroslav nic nemám, ale tenhle král byl fakt dost k neuvěření, bo neměl snad jedinou špatnou vlastnost a přesto ho miloval všechen lid... tak to je možný fakt jen v pohádkách, v běžným životě by ho lidi ušlapali....
na Měsíc necestuju ale měsíc odněkud někam bych klidně cestovala...
a pod sukně ženy ohnuté k nákupní tašce nekoukám....to já bych asi spíš nakoukla do tý tašky... jen tak ze zvědavosti, ať vim, co lidi kupujou... :-)
Jorte já si s tebou tak ráda povídám :-) Monologem :-)

13.09.2023 15:16:23 | cappuccinogirl

...mi to fakt nenapadá...já mám jen napsanou nekonečnou hromadu vět a ty pak sestavuje dle toho, jak to cítím...takže máš pravdu, že jakoby k době nepatří...já je k sobě slepuju citem...toť vše... :-)

14.09.2023 09:23:08 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí