Neandrtálec nebyl žádnej neandrtálec

Neandrtálec nebyl žádnej neandrtálec

 

 

Kouzelník vzal pilu a přeřízl svoji asistentku a že to byla mladá dívka, tak všichni chlapi z okolí s ní chtěli dělat přesně to samé.
Jen by klidně zahodili pilu do potoka, aby tam zrezavěla.
Dívali se na dívku, jak se vzdalují ty její dvě půlky a přemýšleli o tom, co by udělali, kdyby si museli vybrat jednu z těch půlek.
Koukali jeden na druhého a vzájemně se nenáviděli.
A zatím kouzelník tu krasavici smontoval dohromady a ona se pořád usmívala.
Ať byla rozpolcena anebo kompletní, tak jí úsměv nezmizel z tváře.
Chlapi si mezi sebou přehazovali telepatické myšlenky: TO JE TEDA ŽENSKÁ.
Na to, aby si bodli nůž do zad, měli času dost.

Floridská studentka si stěžovala, že jí škola zakázala přijít na ples s její lesbickou přítelkyní.
Na to by bylo třeba vyložit z dlaně, co se to děje, když na druhou stranu se již nesmí říkat, že jsou pouze dvě pohlaví.
Fotbalista řekl, že je gay.
A kolem tolik slov.
Proč?
Oni tomu říkají, že se přiznal.
On snad něco provedl?

Pamatuji se na obrázek Marilyn Monroe na němž byla jen v kombiné na gauči.
Ještě jsem nevěděl o koho jde, ale bavili se o ní jako, že je to herečka, co už je mrtvá a zemřela nějak tragicky.
Já jsem si myslel, že hrála v nějakém filmu, kde musela umřít.
Fakt jsem si tehdy myslel, že ti herci umírají opravdu a bylo mě jich velmi líto.
Smrt a sex vám, co by dítěti nikdo nevysvětlí.

PS.
Vybral jsem si z bankomatu pět tisíc a dostal jsem to všechno ve stovkách.
Tak jsem říkal paní na poště, že jsem si připadal jako únosce, co dostal výkupný v malejch neoznačenejch bankovkách. Myslel jsem si, že je to docela vtipný.
Jenže ona na to reagovala pouze tím, že otočila hlavu a zavolala do zákulisí: „Maruš! Ten bankomat už dodělává.“

 

 

 

 

 

Autor jort1, 27.09.2023
Přečteno 60x
Tipy 20
Poslední tipující: mkinka, Anfádis, nehledaná, Marten, Lighter, Kan, Ophelia81, Fialový metal, cappuccinogirl, Žluťák, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako vždy... Ď

28.09.2023 07:13:46 | Anfádis

...na dospělejch mám vypozorováno...že jim jako dětem hodně věcí asi špatně vysvětlili...

27.09.2023 13:56:24 | Marten

Jsi zase lepší ironik než já. :-) Já pravdou, co se nepovedla, lidi jemně prudím, ty hrubě bavíš....Rád tě čtu, mám rád tvou lidovou moudrost.

27.09.2023 12:51:48 | Lighter

výborně zhodnoceno

28.09.2023 09:29:34 | jort1

Stalo se, že jsem tě pro sebe objevil. Baví mě tvé vícevrstvé příběhy s tou veselou moudrostí. Tvoje práce mi připomínají knihu "Město se vzdává ", ale nevím, už, kdo ji napsal. :-))

27.09.2023 12:37:43 | Kan

...to mi těší

28.09.2023 09:28:05 | jort1

Bylo to vtipný! ;) díky za dnešní porci v modré :)

27.09.2023 12:08:36 | narra peregrini

Tak Jorte, ještě že když mluvila o tom "dodělávání" měla na mysli bankomat :-)
zas úžasně dobrý...
beru si: poznámku o tom, že slovo přiznat se se dá spojit i s někým, kdo vlastně nic neprovedl, a teď nemyslím na justici, spíš vnitřní pocity... to je velký wow
no a tvůj kouzelnickej začátek a to myšlení všech těch chlapů tam... to je tak uvěřitelný, že si říkám, jestli tys to, chlape, nevzal "odněkud ze života"... :-):-):-)
díky moc za sepsání... jseš ostrej, ale tím víc jseš vlastně lidskej... potěšení, že tě znám:-) trochu... protože kdo může říct, že zná JORTA??? :-):-):-)

27.09.2023 11:14:23 | cappuccinogirl

...já tedy rozhodně ne :)

28.09.2023 09:27:31 | jort1

:D

27.09.2023 10:23:43 | stormeater

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí