Vždy je možné potkat svojí vinu, vykřikl a čekal ozvěnu...

Vždy je možné potkat svojí vinu, vykřikl a čekal ozvěnu...

 

 

 

Matce se velmi líbil černý herec Sydney Poitier.
To bylo slávy, když dal ve filmu V žáru noci jako první černoch na filmovém plátně bělochovi facku.
Sakra!
To byl pokrok.
To naším sex symbolem byla Ornella Mutti.
Pamatuji se jak jsem čekal u filmu Lidový román až se Ornella spustí.
Z milostné scény toho moc vidět nebylo, ale my jsme měli tehdy mnohem větší představivost.

„Co musí lidstvo ještě podělat, aby nastal konec civilizace?“ ptal jsem se spolužačky ve škole, ale ona se na mě dívala jako na magora a nehodlala mi rozhodně nechat opsat úlohu.
V čem tkví zralost člověka?
Že v jistých okamžicích zčervená?
Nebo právě naopak?

Nikdy jsem nejel na dvojkole v tandemu za špulícím se zadečkem.
Vyvaroval jsem se nehody-
Ale jistě jsem o něco přišel.
Vzpomínka je u každého trochu jiná.
Na život i na smrt.
Kočka i myš mají svůj vlastní úhel pohledu.
Být či nebýt?

PS.
Kdo je horší?
Geny anebo sudičky?

 

 

Autor jort1, 22.10.2023
Přečteno 102x
Tipy 21
Poslední tipující: Anfádis, Iva Husárková, Marten, narra peregrini, Fialový metal, Kan, šerý, Ophelia81, Žluťák, nehledaná, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trošku to v tom chaos udělám... po Jortím... bo člověk může v některých fázích života nejen zčervenat, ale i zfialovět, zmodrat, zešednout a zezelenat:-):-):-)
A teď, co s tím...
Špulící zadeček, Jorte, je lepší užít si mimo sedlo :-) Nezaručí ti to sice, že se vyvaruješ nehody, rozhodně v tom ale bude určitou roli hrát náhoda:-):-):-)
Hra na kočku a na myš... znamená spíš být než nebýt :-):-):-)
A kdo je horší? Než geny nebo sudičky jsou asi horší kuličky... bez důlku a bez skleněnky :-):-):-)*
Jorte, super...jak vydíš, popřemejšlela jsem si... po tvým nebo po svým??? Dnes nevím...tipla bych Jortccino :-)*

22.10.2023 19:27:33 | cappuccinogirl

...tak na nehody už nejsem stavěnej,,, :-)

23.10.2023 02:52:07 | jort1

vidíš!!! oprava...zírám, co mi to uniklo...fakt už potřebuju tu postel dneska:-) Únava mi bere bdělost nad pravopisem:-):-):-)

22.10.2023 20:44:26 | cappuccinogirl

Les

22.10.2023 17:55:41 | Philogyny

Zaujala mě Tvá otázka na konci, Jorte, a tu mi došlo: sudička - mužského rodu je "sud"? :-) Ne, zlehčuji, píšeš zajímavě, a děkuji :-)

22.10.2023 17:01:17 | Helen Mum

...jsem rád, když text dokáže vymámit asociaci...sám se jimi nechávám unášet

23.10.2023 02:50:24 | jort1

S. Poitier, ten - myslím, hral i v dívatelném filmu Panu učiteli s láskou? A s tou Ornellou si mě dostal! Už jsem jí kdesi na Literu vyznal sympatie. Byla, no byla zkrátka můj ideál sexy milenky (ach ty oči) i ženy, prsy jistě vonícími mateřstvím.* To ještě tenkrát ženy převážně nepochybovali o tom, zda-li mají mužské hormony, či nikoli.
A kdo je horší? Geny anebo sudičky? Já bych tipoval, že naše výchova :-)

22.10.2023 16:52:46 | šerý

...jo pan učitel s láskou...ten jsem měl taky rád...já víděl, že tady o ornelle psal a ono jsi to byl ty...

23.10.2023 02:49:20 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí