Za vše jsem vděčen, i když pochopit to trvalo nějaký čas.

Za vše jsem vděčen, i když pochopit to trvalo nějaký čas.

 

 

 

 

Jako kluk jsem vždycky chtěl globus.
Jeden jsem měl, ale ten se vešel do dlaně a byla to kasička.
Náš svět.
Přeměnili jsme ho na kasičku.
Kdo to nechce akceptovat, tak je považován za cvoka.
V TV říkali, že již brzičko bude 1 % těch nejbohatších lidí vlastnit polovinu veškerého bohatství světa.
Nelze jen tak usmrtit Boha a pak si myslet, že nám to projde.

Ve výtahu jsem potkal chlapa, co nesl šlehačkový dort.
Celý se pod jeho vahou nakláněl.
Byl to starý muž v brýlích a nejspíš měl narozeniny.
Lidé spoustu věcí nedělají ze zlého úmyslu.
Dopad to má však stejný.
Prostě aniž člověk chce, tak ho napadne: Co kdyby ten muž zakopl a padl do toho dortu obličejem?

Jak se ubránit, když vám čert vleze pod kůži?
Zavolat exorcistu?
A není vám ho líto?
Jistěže mám na mysli čerta...

PS.
„Já to zatáhnu za všechny.“
Kdy jsem tohle asi řekl naposledy?
Sakra! Řekl jsem to vůbec někdy?

 

 

 

 

 

Autor jort1, 26.10.2023
Přečteno 104x
Tipy 24
Poslední tipující: Marten, Sonador, paradoxy, Anfádis, nehledaná, Vivien, Ophelia81, Lighter, Žluťák, Fialový metal, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já bych mu dala ten dort;)

26.10.2023 20:07:46 | Sonador

no ty jsi dobrá duše

27.10.2023 11:01:51 | jort1

Čtu a nechápu. Ten život je fakt absurdnostmi tak zajímavej a přitom se někomu chce umřít.

26.10.2023 12:07:18 | šerý

...jéééé já toho nechápu

27.10.2023 11:01:32 | jort1

Asi že nejsem kluk, nikdy jsem nechtěla globus... Asi taky proto, že jsem zatra ráda, že svět je obrovskej...a nechtěla jsem si zvykat na zmenšeninu... ale vpíchnout si jen tak na zkus prst poslepu...kam bych se asi trefila??? Jak se znám, bylo by to Grónsko...a chlad a eskymáci co líbají se nosem...ne fakt ne...globus ne...ale ten dort... bych tomu pánovi pomohla nýst a třeba by se za to se mnou o kousek rozdělil... dělit se s lidma o sladký životní...a pomáhat jim s tím životním těžkým... tak bychom měli bejt nastavení...kdyby jo, nemusely by se dělat propočty na 1 procento světovýho bohatství...
Zatáhni to Jorte, klidně za všechny... příště...to třeba vezme Ccino... on se asi vždycky najde, kdo to zatáhne... :-)
Krásnej den tobě...moc hezky jsi sepsal...svý dnešní modrý moudro:-)***

26.10.2023 10:31:01 | cappuccinogirl

...dneska je tam pěkně zataženo

27.10.2023 11:01:00 | jort1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí