Podle posledních průzkumů je ve vesmíru především temno.

Podle posledních průzkumů je ve vesmíru především temno.

 

 

 

 

Nedávno jsem poslouchal v MHD, jak tam nějaké dítě plakalo.
Uvědomil jsem si, že jsme tuhle možnost dospělostí ztratili.
Můžeme si jen na všechno stěžovat a nadávat, abychom to ze sebe dostali.
Pláč je pláč.
Bez pláče nejsou koláče.
Je to smrtící kulka anebo jen výstřel ze startovací pistole?
Proč vůbec děti chodí ke zpovědi?

Měl jsem problém pochopit účel partyzána.
Měl jsem pocit, že se jen stahovali kolem vesniček, aby jim místní dali najíst-
Pak se dívali z lesa, jak jim Němci zapalovali chalupy.
No prostě blázinec, který je plný návštěv, ale nikdo neví kdo je kdo.
Ještě, že mají klienti na sobě ústavní župany.
Jinak by byla orientace mnohem těžší.

Na lavičce sedí dva století starci.
Těžko říct, že by to byli mudrci.
Člověku se nelíbí stárnutí, a tak se aspoň snaží vyvolat dojem, že s ním ruku v ruce jde i moudrost.
Aby si nepřipadal jako totální idiot.
Objektivně?
Nic takového neexistuje.

PS.
Co říci na svojí sebeobranu?
Myslel jsem, že to není nabitý.

 

 

 

 

 

 

Autor jort1, 29.10.2023
Přečteno 91x
Tipy 24
Poslední tipující: Jan Kacíř, Lighter, paradoxy, Ophelia81, IronDodo, Žluťák, šerý, RadekČ, Anfádis, Marten, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ve vesmíru temno? Tak až umřu, budu tam mít možná cestu. To abych si sebou vzal baterku.

29.10.2023 13:48:18 | šerý

Předpokládám, Jorte, že si každý v Tvých miniúvahách vybere něco... my už si s Cappu vybraly... brekot v MHD :))

29.10.2023 12:02:24 | Anfádis

Ano, nepřipadám si moudrá, spíš stále je co se učit a o věcech přemýšlet... pěkné, Jorte :-))

29.10.2023 11:33:41 | Helen Mum

prý "bez pláče nejsou koláče" :D to je motto...

29.10.2023 11:27:29 | narra peregrini

Už jsem si zvykla Jorte, že tvá zamyšlenka v modru...vyvolá ccino zamyšlenku v reálu... příteli, snad ti to nevadí.
I dnes vpis:
představ si že ccino by bylo schoplý bulit i v MHD, pokud by mělo důvod, a to je to dospělý kafe! Tak nevím? Je to divný? Já myslím, že je to lepší, než abych někomu dala do zubů... navíc neumím dávat do zubů... a jsem ženská a to jsou občas plačky...a třeba by v tom MHDčku přišlo i nějaký mužský tišící rameno...zatra, proč já vlastně nebulím v MHD??? Vždyť by to mohlo bejt fajn...:-)
Ty nechápeš účel partyzána, já nechápu účel nikoho, kdo drží v ruce zbraň... jsem na tom asi hůř, než ty, evidentně tomuhle světu víc rozumíš :-)
Krásnej den tobě, ráda jsem četla.

29.10.2023 11:12:11 | cappuccinogirl

jo kdybych tak rozuměl...:)

30.10.2023 16:23:12 | jort1

já myslím, příteli milej, že rozumíš právě tolik, kolik je třeba...aby tvý porozumění tomu, co tě potká, mohlo bejt tak akorát moudrý:-)
Vědět ještě o trochu víc, tak buď to uneseš a budeš přemoudřelej...ale to už si s obyč ccinem asi sotva pokecáš...a nebo z toho vyššího vědění zblbneš :-):-):-)*
Já si zatra vážím, že ti to váží právě tak, jak ti to myslí :-)*

30.10.2023 16:27:26 | cappuccinogirl

No teda, Cappu... brečet v MHDéčku... nejlepší seznamka!
:D

29.10.2023 12:00:56 | Anfádis

A díky Jortovi nám to došlo:-)*
Musím ale dodat, že Jort je skvělej chlap a mně kvůli němu dochází spousta věcí...
a taky mi právě kvůli němu dochází, kolik mi toho ještě v životě vlastně nedochází...:-)

29.10.2023 12:04:36 | cappuccinogirl

Cappu, přesně... taky tak vnímám... díky, že jsi vyslovila, uchopila...
:)*

29.10.2023 12:10:25 | Anfádis

Jo, tenhle dodatek byl nutnej...

29.10.2023 12:19:40 | cappuccinogirl

Jak by mohly svítit hvězdy, kdyby nebylo temno ;-). A nic takového jako objektivně neexistuje, tedy krom matematických axiomů, ale ani tady to není úplně jistý ;). Je jen názor neboli pohled…

29.10.2023 11:08:43 | kozorožka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí